Villmink Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tror dette må være de merkeligste versjonene av ABBA sanger jeg har hørt noen gang Dancing Queen Knowing Me, Knowing You Mama Mia Money Money S.O.S http://www.wingmusic.co.nz/ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det ikke noen form for Copyright på de ABBA-låtene? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Digget dette! Smilemusklene fikk trent seg godt her i gården! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det ikke noen form for Copyright på de ABBA-låtene? Hvis fremføringen er ille nok, kan en kalle det humor, og da er reglene mer åpne (og uklare, dessverre). Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 how can i resit u? mama mia, thats its go again? *tralalla* Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det ikke noen form for Copyright på de ABBA-låtene? tror det er opp til 30 sec de er vel 29 sekund alle sammen tipper jeg? Ja og forresten Villmink; sabla kul postcount du har... og hovedkort... og prossessor... og Smak i TV-serier Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det er vel ingen som kan skaffe hele albumet og gjerne fler? Jeg har et vorspiel jeg vil ødelegge Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det ikke dette noen sangene en asiatisk dame i South Park benytter seg av i en av de siste episodene som har kommet til nå? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Dette kombinert med The Shaggs er helt klart tidenes vorspiel! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det ikke dette noen sangene en asiatisk dame i South Park benytter seg av i en av de siste episodene som har kommet til nå? Jepp, Wing var med i SP 903. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det ikke dette noen sangene en asiatisk dame i South Park benytter seg av i en av de siste episodene som har kommet til nå? Mar 24: Breaking News! Wing's music nominated and broadcasted in a TV seriese 'South Park'. Click here for more.. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det greiene der er noe av det mest geniale jeg har hørt på lenge. er så vanvittig dårlig at det nesten blir bra.. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hun er med i south park sesong 9, det er laget en hel episode om henne!! Bør sees! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Om dere ser episode 2 eller 3 av south park, sesong 9. Så er hu kjerringa der og synger, høres jo helt jævlig ut. Edit: Så at thomas hadde påpekt det allerde. Endret 5. april 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 To stykker i samme tråd med 1337 i postcount!! ammagad lizzm! On topic: :!: Genialt! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hun er god til å synge. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå