Fjelldal83 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Overskrift sier vel alt Endret 4. april 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 brudd på 3-ords regelen, men ja.. 3/4 vifter er ink. (3 bråkete). gå på prisguide, og søk på igloo 3 (=?) tror det er den med review.. alle er like invendig.. bare utseendet som er forskellig... Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Bråker blir vel ikke så ille, da med tanke på den integrerte viftestyringen eller hur? Lenke til kommentar
pluto68 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Ser man bort ifra at viftene bråker, så er dette et veldig allright kabinett. Lett å jobbe i, masse skruer, demping på harddisker, uttrekkbar hovedkort-kasse. Det jeg gjorde var å beholde viften bak (ikke plagsom) og byttet ut de foran med papst vifter + satte in papst vifte på siden. Synes det ble HELT ok så dette kabinettet kan anbefales btw, jeg har igloo 4 som er matt svart, men ellers er de nok like ja Endret 5. april 2005 av pluto68 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ser man bort ifra at viftene bråker, så er dette et veldig allright kabinett. Lett å jobbe i, masse skruer, demping på harddisker, uttrekkbar hovedkort-kasse. Det jeg gjorde var å beholde viften bak (ikke plagsom) og byttet ut de foran med papst vifter + satte in papst vifte på siden. Synes det ble HELT ok så dette kabinettet kan anbefales btw, jeg har igloo 4 som er matt svart, men ellers er de nok like ja har samme kabinettet igloo4 Helt greit kabinett... Lett og jobbe i. det som er deilig er at det er et ganske godt mellomro mellom Hk plata og side døre (høyre side sett forfra) så der kan du stappe masse kabler som du ikke vill skal blokke for luft eller rett og slett at det ikke skal se rotete ut Veldig bra kabinett (ikke ta på det med "fettete" fingrer det etterlater seg merker ) Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 mulighet for at folk posta bilder av innsiden på deres kabinetter her? vil gjerne se hvordan det ser ut med mer en èn harddisk Lenke til kommentar
Sivert Olsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 flott å høre fine kommentarer om Igloo kabinettene... har tenkt på å kjøpe Igloo 3 kabinettet... også tenkte eg å gjøre det samme som en anna her på posten... bytte ut viftene med Papst 12 dB vifter for å få den så stille som mulig... men en kamerat av meg sa at Papst 12 dB viftene "bråker" iforhold til husker ikke navnet... men var en vifte med 22 dB... han sier at du hører ikke lyden av viften, men av selve motoren? men blir ikke den lyden isåfall eliminert av disse vibrasjonsdempende listene så jeg tenkte på å kjøpe ved siden av... trenger litt feedback på det her... Lenke til kommentar
moestue Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvorfor ikke dette kabinettet? Er Lian Li kvalitet, dvs 2 stk stillegående 120mm vifter samt støvfilter, uttagbart hovedkortplate og ikke minst LIAN LI KVALITET!! Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kan du spesivesere hva du mener akkurat det lianli kabbiset har som ikke igloo har da(uten om viftene) (LIAN LI KVALIITET) og sikkert pga lial li kabinet var drit stygt pga det var hvit...lian li skal være svart mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå