Gå til innhold

Er vifter inkludert på BeanTech Igloo 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser man bort ifra at viftene bråker, så er dette et veldig allright kabinett. Lett å jobbe i, masse skruer, demping på harddisker, uttrekkbar hovedkort-kasse.

Det jeg gjorde var å beholde viften bak (ikke plagsom) og byttet ut de foran med papst vifter + satte in papst vifte på siden. Synes det ble HELT ok så dette kabinettet kan anbefales :thumbup:

btw, jeg har igloo 4 som er matt svart, men ellers er de nok like ja

Endret av pluto68
Lenke til kommentar
Ser man bort ifra at viftene bråker, så er dette et veldig allright kabinett. Lett å jobbe i, masse skruer, demping på harddisker, uttrekkbar hovedkort-kasse.

Det jeg gjorde var å beholde viften bak (ikke plagsom) og byttet ut de foran med papst vifter + satte in papst vifte på siden. Synes det ble HELT ok så dette kabinettet kan anbefales :thumbup:

btw, jeg har igloo 4 som er matt svart, men ellers er de nok like ja

har samme kabinettet igloo4 Helt greit kabinett...

Lett og jobbe i. det som er deilig er at det er et ganske godt mellomro mellom Hk plata og side døre (høyre side sett forfra) så der kan du stappe masse kabler som du ikke vill skal blokke for luft eller rett og slett at det ikke skal se rotete ut :)

Veldig bra kabinett (ikke ta på det med "fettete" fingrer det etterlater seg merker :p)

Lenke til kommentar

flott å høre fine kommentarer om Igloo kabinettene...

har tenkt på å kjøpe Igloo 3 kabinettet...

også tenkte eg å gjøre det samme som en anna her på posten... bytte ut viftene med Papst 12 dB vifter for å få den så stille som mulig...

men en kamerat av meg sa at Papst 12 dB viftene "bråker" iforhold til husker ikke navnet... men var en vifte med 22 dB...

han sier at du hører ikke lyden av viften, men av selve motoren? men blir ikke den lyden isåfall eliminert av disse vibrasjonsdempende listene så jeg tenkte på å kjøpe ved siden av...

trenger litt feedback på det her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...