mck Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har en VW Polo 98 modell som har gått 55 000 km, så har jeg kommet til at jeg vil gjøre noe med den, mustet er felger, spørsmålet er bare hvor store de skal være, 15" eller 16". Har snakket med orginal verkstedet og en som har hatt lik bil før som sier bilen er idiot å kjøre med 16". Noen som har vært borte i dette før? Så Polo i stad med 195/45 - R15, greit egentlig men hadde vært enda tøffere med --/40 - R16 hvis det går. Hva sier dere? Etter felgene er i orden kommer det til understellet, vil det se rart ut om jeg kun kjøper felger, 15 eller 16", eller må jeg med felgene kjøpe senkefjærer eller senkesett? Etter det er det bare småting igjen, jeg har lyst til å bytte lyktene foran til klartglass, hvis noen skjønner hva jeg mener. Ellers hadde jeg tenkt til å bytte grillen kanskje. I tillegg har jeg tenkt til å skifte de orginale høytalerne i dashbordet og kanskje sette inn en liten subber, 10 eller 12" i bagasjerommet. Håper på noen som har litt peiling hva jeg bør gjøre og kanskje ett lite prisoverslag hvis dere har tid. Jeg bor på østlandet om det har noe med saken og gjøre. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Åssen ville det blitt med 16" kontra 15" da?? Lykter er en viktig stylingdetalj, så gå for det Prøv felger på din bil på www.alushow.no... Lenke til kommentar
mck Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Men si at jeg går for 15 eller 16" da, hvordan vil det se ut hvis jeg ikke kjøper senkefjærer eller senkesett? vil bilen bli for høy uten??? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Det er klart det ser fetere ut hvis du velger å senke den... Får jo billige senkesett hvis du ikke skal senke den masse da. Vet jeg ga 1000,- for et 40/40sett til Ascona'n min, de er TÛV-godkjente.. Bare fjærer Hør med Bildelesenteret eller lignende Endret 5. april 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
Ludwig1980 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Heihei Mck. Jeg har en polo 6n 98. Jeg har 14" felg med justerbart senkesett, det er det som er kult.. Ride Low Lenke til kommentar
trra Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Hvor brede felger har du Ludwig1980? Polo med fjortiser som er 8-9 toms brede er kule, syns det ser best ut på Polo 6N. Endret 7. april 2005 av trra Lenke til kommentar
Ludwig1980 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 mine er 8toms bak 14x225x40 bak og 7toms foran 14x195x40. ja jeg er veldig fornøyd jeg.. blir lei subbing av og til, men noe man venner seg til, hehe Lenke til kommentar
mck Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Ludwig fikk du personlige meldinga?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå