k-mouse Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei, ser at komplett.no har tilbud på Sapphire Radeon X800XL. Skal bygge meg ny PC om ikke så altfor lenge, så om jeg ikke kjøper kortet nå, blir nok enten det, eller noe lignende kort kjøpt om 1-2mnd. Så det jeg lurer på, skal jeg slå til på tilbudet med en gang og kjøpe skjermkortet nå, eller skal jeg vente 1-2mnd. og håpe på at prisene har falt enda mer ned? Jeg kommer ikke til å få brukt skjermkortet hvis jeg kjøper det nå, før resten av utstyret er på plass, og kabinettet er bygd ferdig... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg hadde selv ALDRI kjøpt kortet nå. Det er ingen som vet hva som har skjedd om et par måneder. Prisene kan gå opp og de kan gå ned men jeg hadde nok uansett ventet. Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bra pris, men jeg tror den prisen vil holde seg, husk det kommer nye skjermkort nå framover Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Dårlig tidspunt nå, enig. Så jeg haddet ventet - prisene kommer til å rase (noe jeg tror), ati har selv en ny brikke rett rundt hjørnet (etter rykter jeg har hørt i slutten av sommeren). Endret 4. april 2005 av simalarion Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det kortet er heller ikke det billigste X800XL i prisguide... hvis du ikke MÅ ha sapphire da. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Må absolutt ikke ha Sapphire, men det var nå det billigste x800XL-kortet jeg fant. Unntatt Powercolor som var like billig på komlpett.... Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Større sjangse for at kortet går ned i pris.... Du må beregne porto også.. 120kr for bare kortet, da har du kanskje endt opp med å spare en 50 lapp hvis prisene holder seg alikevell... Ikke at jeg har sjekket opp hva kortet kostet før og etter tilbudet... Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Må absolutt ikke ha Sapphire, men det var nå det billigste x800XL-kortet jeg fant. Unntatt Powercolor som var like billig på komlpett.... Powercolor koster 3000 kr... Kan ikke stole på prisguiden! Jeg også skal bygge pc snart. Jeg går for ¨sapphire til 2500. Er en bra pris det!! Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 jeg ville ikke gått for x800xl. en kamerat av meg har nettopp fått det sammen med en a 64 3200 cpu...yter ikke så veldig mye mer en mitt 6800nu på en xp 2500+. ville heller spart litt til og kjøpt 6800gt. men det er jo bare min mening Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg kommer ikke til å få brukt skjermkortet hvis jeg kjøper det nå, før resten av utstyret er på plass, og kabinettet er bygd ferdig... Det lønner seg ALLTID og vente 1-2 mnd ... - men da får du aldri kjøpt noe Men det lønner seg helt klart ikke å kjøpe før du skal bruke det Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Delvis enig. Men, om du kjøpte kortet når brikken er ny holder prisen seg lenge, vi nærmer oss nå et stadium der webshoppene ønsker å bli kvitt lagrene sine. Når man ser feks på komplets reklame i hw i dag " sykt rått kort til latterlig lav pris" er det lett å forstå at det begynner å haste, som regel går pro\gt kortene ned i 1700kr mot slutten av perioden sin mens xt\ultra prisene holder seg bedre, rundt 2500kr Skulle jeg kjøpt nå, haddet jeg ventet på et ultra\xt kort til under 3000kr (tipper det er 3-4 mnd til) Nærmer seg noen steder: 6800 ultra Endret 6. april 2005 av simalarion Lenke til kommentar
gsn Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er ikke noen nyhet at 6800ultra _AGP_ har dåtte mye i pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå