Mandible Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Den fungerer fint den, bortsett ifra at metoden er basert på JS. Så fort en som har deaktivert/ikke støtter JS skal inn på siden, blir hjørnene like rette og "fine" igjen.. Og hvorfor i all verden skulle noen ønske å deaktivere javaScript? Og jeg vil samtidig si at firkantete hjørner er en ganske ubetydelig degradering. Det er mer fornuftig å deaktivere bilder, og det vil vel gi mye samme utfall...? Det viktigste med teknikker som dette er å se at det mulig, og dermed videreutvikle teknikken og skape nye løsninger. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Den fungerer fint den, bortsett ifra at metoden er basert på JS. Så fort en som har deaktivert/ikke støtter JS skal inn på siden, blir hjørnene like rette og "fine" igjen.. Og hvorfor i all verden skulle noen ønske å deaktivere javaScript? Og jeg vil samtidig si at firkantete hjørner er en ganske ubetydelig degradering. Det er mer fornuftig å deaktivere bilder, og det vil vel gi mye samme utfall...? Det viktigste med teknikker som dette er å se at det mulig, og dermed videreutvikle teknikken og skape nye løsninger. Har du hørt om Nimda? Det er faktisk en god del der ute som disabler javascript, av mer eller mindre gode grunner. Kirikiri Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er ikke denne metoden like grei? http://pro.html.it/esempio/nifty/nifty2js.html Den fungerer fint den, bortsett ifra at metoden er basert på JS. Så fort en som har deaktivert/ikke støtter JS skal inn på siden, blir hjørnene like rette og "fine" igjen.. Prosenttallet av brukere som har JavaScript deaktivert er heller minimalt, så det er en bekymring jeg ikke ville lagt på innerlomma. Lenke til kommentar
mske Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Og hvorfor i all verden skulle noen ønske å deaktivere javaScript? For å slippe irriterende pop-ups eller andre plagsomme ting... Endret 13. mars 2007 av -Magne- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg