mck Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg var i Italia for noen uker siden hvor jeg kjøpte meg en FM-sender, griffin technology og en plugg som gjør en jack utgang fra iPodn til to. Det eneste jeg lurer på er om dette kan være skadelig for iPoden på noen måte, utenom at batteriet tømmes fortere enn vanlig. Leste også på fm-senderen at volumet skulle være mellom 50 og 70%, noen som vet hvorfor? Lyden blir bedre og klarer hvis jeg kjører maks. Er det iPoden eller senderen som tar skade av det hvis jeg kjører 100%?? Ellers er det denne dobbeltpluggen, hadde trodd det skulle bli lavere og dårligere lyd, men ble veldig positivt overrasket, kan den ødelegge forsterkeren i iPodn eller er det ingen grunn til bekymring? Håper på svar, takk takk.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 når jeg kjørte 100% så ble lyden noen ganger dårlig. tror nok ikke de blir ødelagt av det, det er bare at lyden som oftest blir bedre mellom 50 - 70 %.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå