eskarls Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Skal kjøpe en brukt Winchester 3200+ AMD 64 Socket 939. Den er noen mnd gammel. Selges med orginal pakning, boxed vifta + kvittering Sum: 1000kr. Er ikke dette en rimelig pris. Noen meninger?? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hm, virker greit nok, men en tusing er MAKS av hva jeg hadde betalt, gudene vet hva han/hun har brukt den til (er det "hun" ville jeg ikke bekymret meg)... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 70 % av nåverende butikkpris er vel greit. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Har stått i shuttle system, han har ikke overklokka den. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har stått i shuttle system, han har ikke overklokka den. Da sier jeg "go for it" Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Prisen høres grei ut den, så lenge den er i 100% full god stand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå