stigen1 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ang. topic synes jeg at denne testen viser alt ganske bra. GT og XL er jevngod i hver sine spill, slik det alltid har vært mellom ATI/Nvidia. Og de koster rundt det samme også: ca 3000,- +-, så da er det vel en smakssak! Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hvordan er vifta på Club3D kortet, er den god nok vis eg skal overklokk? Er det nok med 350 watt psu? Noen som har erfaringer fra Club3D? Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Jeg gikk etter mage følelsen da jeg plukket ut skjermkort, MEN; Hvorfor tester de bare på FPS?? Irreterer meg grundig, har akkurat bestilt ATi x800 og lurer på hva det yter innen RPG eller MMORPG enn det GF 6800 GT ville gjort. Noen som har bevis som kunne bli lagt ut? Edit: typo Endret 6. april 2005 av jebus2 Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hvordan er vifta på Club3D kortet, er den god nok vis eg skal overklokk? Er det nok med 350 watt psu? Noen som har erfaringer fra Club3D? Noen som vet svare på dette? Ville det vært lurere å kjøpe Gainward 6800 GT med tanke på at eg kanskje skal overklokke litt?? Håper på svar.. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 x800xl er et jalla kort etter min mening. en kamerat av meg kjøpte det. er absolutt ikke så bra som spesifikasjonene tilsier...er jo fantsik ikke noe særlig bedre en mitt 6800nu kort. så jeg ville gått får 6800gt uten å blunke. det er et skikkelig kort i hvertfall. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har Shader model 3 mykje å sei på graffiken? nei, absolutt ingen ting. ikke i nåværenede spill Splinter Cell: Chaos Theory som er ute nå har bare en SM1.1 og SM3.0 mode, dvs at man med SM2.0 hardware ikke vil få DX9 effektene som er i spillet. ja-det støtter ikke sm3.0 men det trenger heller ikke støtte sm3.0 fordi sm3.0 gir null ytelses boost i de nåværende nye eller gamle spill! Dette stemmer bare ikke. Må si meg helt enig i MistaPi, Headcleaver har null grunnlag for å skrive noe slikt. Gutten er jo fanboi, ogdet er ikke noe galt i dèt, men ikke si idiotiske ting som "null ytelses forbedring" osv. Det er bare tull. Har selv ATI kort og kommer alltid til å kjøpe ATI ettersom jeg ble svært misfornøyd med et nVidia kort jeg kjøpte for mange år siden, men glem det. Ville nesten anbefalt deg 6800GT jeg, for den kan du klokke opp i ultra hastighet som sagt tidligere, pluss nyeste teknologi. Med mindre du har lyst å vente til sommeren for å kjøpe nye R520 (raptor) kortet til ATI. Ytelses messig er de to kortene helt like, så se på andre ting enn bare klokkefrekvens og tester. Bl.a. klokkepotensiale og ting som kortet støtter. Hilsen Daniel Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 X800XL hos komplett til 2449,- er jo et godt kjøp. men det jeg ville si er at jeg hadde litt lyst til å kjøpe et 6800GT men synes det er dårlig at det har ligget på rundt 3000kr for det billigste i 4-5 måneder nå, det bør da vel synke litt i pris EN gang ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå