_coldfusion_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Noen som har erfaring med denne databutikken.com den er jo ekstremt billig. samme kvalitet som qtec da eller? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Den er testet hos overklokking.no mener jeg å huske. Jeg har kjøpt denne strømforsyningen, og jeg er ikke annet enn fornøyd. God overklokking PSU, samt den har stabile spenninger. Hatt den i over 1/2 år nå, og har ikke hatt noen problemer med den. Jeg anbefaler den iallefall. Lenke til kommentar
Brannigan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du kan se hva folk skriver om bZerk. Dette er vel det samme produktet. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZ500WPLBB Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 har den 24 pins kontakt? Tenger man 24 pins kontakter til hk som er beregnet for det, mener og ha hørt at man kan bruke en 20 pins å la de andre 4 være åpne... Stemmer dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå