Gå til innhold

Går innvandringen bra? - artikkel av Zorica Mitic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes at det skal bygges flere asyler på vestkanten. Et par stykker på Holmenkollen hadde gjort seg - innprente den norske skikulturen! Da får vi også ned eiendomsprisene på den kanten, slik som har skjedd på østkanten

Er du seriøs? Dårlig gjort å ønske slikt for andre.. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg synes at det skal bygges flere asyler på vestkanten. Et par stykker på Holmenkollen hadde gjort seg - innprente den norske skikulturen! Da får vi også ned eiendomsprisene på den kanten, slik som har skjedd på østkanten

Er du seriøs? Dårlig gjort å ønske slikt for andre.. :ermm:

Slik som asylene har blitt dumpet her på østkanten? Hvorfor skal ikke arbeidssomme, kommende norske statsborgere få lov til å oppleve litt av nordmarken?

Lenke til kommentar

At innvandringen i Norge går dårlig er noe alle vet, eller bør vite. Spørsmålet mange stiller seg er da hvordan man skal få ordnet dette, og jeg tror eneste løsning er å ta inn mange færre og gi dem mye bedre grunnopplæring i norske prinsipper og det norske språk! Nytter ikke å lage gettho på Grønland og la dem prate urdu.

Lenke til kommentar

Vi har i norge en uhellig allianse av liberalister, konservative og sosialister som sørger for en jevn strøm at flyktninger og asylimmigranter.

De blå partiene i norge vil gjerne importere dårlig stilte innvandrere slik at de kan dra ned lønningene og strekke de sosiale godene til et bristepunkt hvor vi ender opp som USA, med flat skatt, privat ansvar for alt, masse politi, og en rik, usårbar overklasse.

Dessverre er de røde så naive at de går med på det.

Lenke til kommentar
De blå partiene i norge vil gjerne importere dårlig stilte innvandrere slik at de kan dra ned lønningene og strekke de sosiale godene til et bristepunkt hvor vi ender opp som USA, med flat skatt, privat ansvar for alt, masse politi, og en rik, usårbar overklasse.

Dessverre er de røde så naive at de går med på det.

Uh? Import av en underklasse ender opp med at venstresiden i norsk politikk øker i oppslutning og at de med penger må finansiere den økende velferdsstaten. Jeg kan ikke se for meg at hverken høyre eller venstresiden skal tjene på dette.

Lenke til kommentar

Vestlige innvandrere stemmer omtrent som nordmenn, ikke-vestlige stemmer omtrent 2/3 rødt.

Dette er nå min egen, lille teori. Men det er et faktum at partier som Høyre gjerne vil ha masse arbeidsinnvandrere, for åpenbare grunner. I tillegg til å tjene penger på dem så strekker de systemet til det sprekker... og man går av nødvendighet mot høyre. Sansyneligvis vil en del norske velgere det også, men det er ikke nødvendig... de trenger ikke sitte ved makten for å trumfe gjennom sin strategi. De røde gjør det for dem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...