Morten892 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Som alle vet er det jo fullt av "slang" ord og forkortelser på nett og på msn språket post de du vet om her....med forklaring hva de betyr... å forresten....hva betyr Biiiiiiiiiz?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 / = slash . = dot lol = laughing out loud rofl = rolling on floor laughing om(f)g = oh my (f*****) god wtf = what the f*** n00b = nybegynner phat n00b = overvektig nybegynner Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kan noen forklare meg noe jeg så på en plakat blandt Idol-tilskuerne på fredag: «Erik er KEG!» Lo godt, selv om jeg ikke aner (kan tenke meg til hva det mest trolig kan bety) hva det betyr.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 roflchopper lollerblades lollercoaster roflnades scrub noob lmaonade gtfo sauce ROLF l33t 1337 l3e7 omfg omg lol rawffle laff rawwflesauce and so on..... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kan noen forklare meg noe jeg så på en plakat blandt Idol-tilskuerne på fredag: «Erik er KEG!» Lo godt, selv om jeg ikke aner (kan tenke meg til hva det mest trolig kan bety) hva det betyr.. Lurer på det jeg også.. Tror det er noe med folk som går i lindeberg klær eller no slikt.. np: pU - Lindeberg Dreamteam :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 brb = be right back gg = got to go fubar = fuck up beyond all repair/recognition (litt usikker på stavingen der) stfu = shut the fuck up plx = Please Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 gg = got to go kan også bety good game. gl = Good luck hf = have fun Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Mulig det er internt blant de jeg kjenner, men de har en tendens til å si plx. Jeg vet at det er vanlig med plz Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 roflastc - rolling on the floor and scaring the cat Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kan noen forklare meg noe jeg så på en plakat blandt Idol-tilskuerne på fredag: «Erik er KEG!» Det kan muligens være et dialektord eller en lokal slang, men Urban Dictionary gav i hvert fall svar, om ikke et litt merkelig ett: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=KEG&r=f Spesielt merket jeg meg denne definisjonen: "Someone with a beer-gut." Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ordet "keeg" betyr "kult" eller "tøft". Eks: "Han er kul" kan bli "Han er keeg" eller i dette tilfellet: "Erik er keeg". See? Ordet er et uttrykk blant ungdommer i Oslo. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Lmao= Laughing my ass off Ffs: For fuck's sake Tror jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 LOL@U = Jeg ler av deg. Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 keeg er visst geek baklengs, dvs. kul og ikke nerdete. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ord som "keeg" og "deeg" brukes mest blant Oslos vestkanfolk. BTW, "deeg" = deilig, digg... I know..tragisk!! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 gg = good game gtg = got to go Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) På min skole sier vi plz med uttalelsen [plåix] , vi sier også [Plesa]... En annen ting noen av oss sier er Pwn! [pån] for ting som er bra. Bare ramser opp alle jeg kan: WTF=What the fuck FU=Fuck you STFU=Shut the fuck up RTFM=Read the fucking manual DGMTS=Don't give me that shit FFS=For fucks sake LOL=Laughing out loud ROFL=Rolling on the floor laughing LMAO=Laughing my arse out BRB=Be right back BBL=Be back later WB=Welcome back PLZ=Please OMG=Oh my god NP=No problem BTW=By the way lo=hello Og se her da : Endret 5. april 2005 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå