Gå til innhold

Kva slags SD-kort bør ein ha til Canon Ixus 40?

Anbefalte innlegg

Har nyleg kjøpt eit Canon Digital Ixus 40 digitalkamera, og er så langt godt nøgd med det. Men eg har enno berre den vanlege SD-brikka på 16 MB som fylgjer med, og det vert noko i knappaste laget, i alle fall viss ein tenkjer å bruke den innebygde videofunksjonen...

Hadde eigentleg tenkt å kjøpe det største kortet eg kunne finne, men tykte prisen vart noko stiv for eit 2 GB SD-kort. 1 GB verkar det som om ein kan finne til ein rimelegare penge. Det eg er interessert i er å høyre nokre erfaringar frå folk som har dette kameraet, og har brukt videofunksjonen litt. Kor stor brikke må ein ha? Og eg har høyrt at hastigheten på brikka kan ha ein del å seie - kva ligg der i dette, og kor stor hastighet må ein ha?

Eg har høyrt at det skal vere SD-kort på veg med ein kapasitet på både 4 og 8 GB, og det som verre er. Trur de det vil vere eit sjakktrekk å vente til desse brikkene kjem på markedet, slik at prisen på 1 og 2 GB-brikker vert pressa ned?

På førehand takk for alle innspel! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil alltid være større brikker rundt hjørnet, og det vil alltid være lurt å vente litt til ettersom prisene på minnebrikker settes ned med ujevne mellomrom. Det som er dumt med det, er at da får man aldri kjøpt seg minnebrikke.

Kjøp deg en minnebrikke på 512MB (250 bilder i beste kvalitet) eller 1GB (500 bilder i beste kvalitet) da disse har en overkommerlig pris og såpass mye lagringsplass at det holder en stund. Velg helst også ett kort av merke Lexar eller Sandisk. De er litt dyrere, men mer stabile enn billigere merker, og da er sjansen for at bildene går tapt mindre (en billig engangsinvestering for at dine dyrebare bilder ligger tryggest mulig).

Hastigheten tror jeg ikke er så viktig, da dagens standardkort er raske nok til små kompaktkamera. Små kompaktkamera vil ikke klare å utnytte høyhastighetskort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...