jokke89 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei! Skal kjøpe bærbar pc til skole bruk og litt spill. Men har en stasjonær så blirikke noe annet en cs 1.6 tenker jeg. Må ha 60gig disk og 512 ram minimum! Ellers setter jeg ingen krav! Har ikke veldig peil på laptop så hadde vært fint med litt hjelp. Maskinen skal settes på firma så pris uten mva skal være på ca 8.000kr. Det vil si 10-11 tusen kr. Fint med litt hjelp. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Denne: WHITEBOX C.L2.5 ta en ekstra 512 modul og ha en 60gb 7200 harddisk og du har en KONGE bærbar. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Den koster jo langt fra 8000,- u/mva. Husk at prisene hos Whitebox er uten mva. Whitebox er en drit-butikk forresten, ikke handle derfra. Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Da er denne pc`n noe for deg http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5912 eller denne http://multicom.no/varedetaljinfo.asp?vare...relagerantall=2 Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) *Slettet* Forumet er ingen markedsplass, bruk bruktmarkedet til sånt. Rikky. Endret 8. april 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Denne kanskje? Den har en Pentium Mobile prosessor som ca. tilsvarer en Pentium 4 2.4 GHz. Du finner hw.nos test her, og dinside.nos test her. Ta for øvrig en titt på denne tråden som tar for seg den bærbare jeg nettopp har kjøpt meg. Det kan også være verdt å vurdere Lidl sin bærbare som du finner her. Endret 4. april 2005 av Gjest Lenke til kommentar
toranv Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) #salgsannonser kan ein legge på bruktmarkedet, ikkje i forumet# Endret 8. april 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) *Fjernet* Annonsering er ikke lov på forumet, dette har du bruktmarkedet til. (Antok at det var deg siden du heter Mental og han som selger heter tsimental) Annonsen lyger faktisk også, står at den har 9700 PRO noe den ikke har, den har 9600 PRO Turbo, og det er en vesentlig forskjell. DETTE ER IKKE ET BRUKTMARKED Endret 8. april 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå