Πεισιθάνατος Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Vel, jeg lurer på å skaffe meg mp3-spiller (ikke en harddiskbasert, slik som iPod) med en eller to gigabyte. Jeg vet dessverre lite om merker og pris, så det hadde vært fint å fått litt mer info på den biten. Jeg vet bare at jeg MÅ ha minst en gigabyte for å få plass til det jeg skal ha, og jeg bør kanskje ha to gigabyte, men det kommer litt an på pris. Er det noen som har noen anbefalninger? Hva med batteritiden? Varer batteriene lenge? Det er vel oppladbare batterier? Litt info hadde også vært kjekt. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sandisk mp3spiller md 1 gig... Greit batteritid, Den koster rundt 1200kr.. VEldig grei å bruke Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Sandisk mp3spiller md 1 gig... Greit batteritid, Den koster rundt 1200kr.. VEldig grei å bruke Link? Er det noen andre som har lyst til å dele sine erfaringer, eller som vet noe om hva jeg skal se etter. Edit: Kriteriene enkelt satt opp: - må ta liten plass, og kunne tåle litt (minnebrikke, ikke harddisk) - må ha minst 1 gB - må ha god batteritid - må ha oppladbare batterier - må ha enten et kjede så den kan henge rundt halsen, eller en clips så den kan henge i beltet - må ha display - må ha en mulighet til å styre basseffekt - må kunne lades fra stikkontakt - må ha en enkel software - må ha usb-overføring - må kunne ha mulighet til å bytte ut øreproppene med andre ørepropper eller et headset Endret 7. april 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
olaman Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvorfor spørre om link når man har google? Uansett, de fra Jens Of Sweden fyller opp dine krav til ze gradez Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hvorfor spørre om link når man har google? Uansett, de fra Jens Of Sweden fyller opp dine krav til ze gradez Beklager, da, men jeg er litt lat, og det er kjekt med linker uansett. Jens Of Sweden ser bra ut. Vet du om noen butikker (norske, fortrinnsvis) som fører dette merket? Hvor bør jeg kjøpe/bestille fra? Men fortsett å poste tips, folkens Lenke til kommentar
olaman Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tja, vi har jo den svært så kjekke prisguiden på hw.no da, sørg for å handle fra en butikk der du vet at de har god service, support, and so on, helst PS data, har hørt my skryt på deres vegne. Dessuten er det jo som regel en del billigere i nettbutikker enn i en fysisk forhandler. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Tja, vi har jo den svært så kjekke prisguiden på hw.no da, sørg for å handle fra en butikk der du vet at de har god service, support, and so on, helst PS data, har hørt my skryt på deres vegne.Dessuten er det jo som regel en del billigere i nettbutikker enn i en fysisk forhandler. Selvfølgelig! Men der er det bare nettbutikker. Det er ikke noe gæærnt i det, men jeg er også litt nysgjerrig på rett-i-hånda-butikkene Edit: SanDisk er ikke noe for meg. Jens Of Sweden er i så fall et mye bedre alternativ. Endret 7. april 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
olaman Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg vet ikke nok om priser i elektrobutikker type "rett i hånda" med tanke på at her jeg bor er det kun to butikker, en lokal sprøing som nesten ingen kjøper av, og en fillial av El-Kjeden, som forøvrig har svært høye priser og relativt smålig utvalg når det gjelder disse ting. En ting som er sikkert, du kan jo gå på elkjop.no og andre lignende sider for å sjekke prisene deres for evt. "rett i hånda"-kjøp. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Alle typer Ipod. Men de er harddiskbaserte, er de ikke? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Trur faktisk man må ha hardiskbasert, om man skal ha opp til en gig. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Trur faktisk man må ha hardiskbasert, om man skal ha opp til en gig. Nope! Man kan få minnebrikkebasert opp til 2 gig! Lenke til kommentar
olaman Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ipod shuffle er ikke harddiskbasert, og det fins da flash-spillere med 1gig, come on! Dette burde alle vite Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Har noen en link til ConWons og/eller eNox' side? Jeg finner dem ikke på google @Olaman: Ja, jeg vet at iPod har noen få minnebrikkebaserte spillere, men de passer uansett ikke kriteriene mine Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg sjekka ut iRiver, og det virker som om de ikke har oppladbart batteri. iRiver er derfor ikke aktuelt. Da har vi jo Jens Of Sweden, og de har to modeller: MP-120, og MP-400. MP-120 har ikke radio, men det har MP-400. Radio hadde vært kjekt, men ikke høyst nødvendig. MP-120 har derimot 25 timer batteritid, mens MP-400 har 20 timer batteritid. Begge har oppladbare batterier, men det ser ut som om det bare følger med lader til MP-400. Er det slik? Da er det nesten like greit å gå for MP-400, selv om den koster 1000 kr mer. Det vil jo uansett bli like dyrt om jeg kjøper alt tilbehøret til MP-120 uansett... Hmm... Følger det altså ikke med lader o.l. til MP-120? Lenke til kommentar
nm Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Diva Gem oppfyller alle kriteriene dine bortsett fra på internminne som følger med spilleren (max. 512Mb), men den støtter SD/MMC kort opptil 2Gb så du kan få 2,5Gb på den. Den har i tillegg mulighet for å skifte ut det oppladbare batteriet. Ser ut som om det bare er en leverandør som har denne modellen i Norge. Du finner den her: www.bluero.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå