Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har jo hatt endel mareritt i tidenes løp men de verste er de jeg har ganske ofte faktisk i sånn halvvåken tilstand. Jeg hører skritt på rommet som om noen går rundt der inne og så våkner jeg skikkelig og hjertet hamrer noe sinnsykt. Av og til er det også som tassingen til en stor hund med tilhørende peselyder. Har nok en litt overaktiv fantasi.. Lenke til kommentar
nitja Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg slutta å røyke for ca. 10 mnd. siden.. drømmer hele tia at jeg har begynnt å røyke igjen.. blir skikkeli stressa å angrer frykteli..(var ganske mye slit å slutte) går ca en time ellerno etter at jeg våkner før jeg skjønner at d bare va en drøm... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) DENNE GÅR IGJEN: Jeg våkner midt i en åker, oppi en rosa lada. Ved siden av meg ligger deeen jenta, og akkurat når jeg skal til å kline eller noe sånt, oppdager jeg at fortennene mine er fluortabeletter som knuser i det jeg lukker kjeften. HYL! Endret 8. april 2005 av dD. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Har et par på lager: Den første handler om at vi skal på biltur og familien må pakke og sånt, når vi er ferdig går jeg ned trappa til stua vår, der er hunden min, faren min og broren min. Broren min går ut på kjøkkenet og faren min og hunden min følger etter, men det som gjør dette så skummelt er når vi snakker kommer lyden: ke, som gjengjør seg i ekko og blir svaker og svakere. Når de forsvinner, får jeg en merkelig følelse av noe kommer, så jeg stiller meg opp klar til å banke livskiten ut av det som kommer. Så dokker det opp en svart hand ut av døråpningen. Bang Når jeg våknet opp så var gardinene lukket og det var fullmåne. Da har vi den klassiske da jeg gikk i søvne og falt ned trappa, da jeg drømte jeg fløy ned den. Da jeg drømte jeg ryddet på rommet, så gikk jeg på do etter at jeg sa: "Fjern alt skrapet!" til kameratene mine. Da jeg kom tilbake så jeg den fin legopoltistasjonen min smasja i legokassa. Også disse minimarerittene, da jeg falt ned fra båten i barnehagen, falt gjennom en stol og rullet ut av senga ned på steingulvet, da jeg er halveis inn i drømmeland så går jeg rett gjennom gulvet og våkner med en gang. Det var et til som jeg ikke husker... Edit: haha Ok jeg kom på den : Jeg drømmer at jeg våkner, og går ned for å lufte bikkja, da jeg ser at det noen bittesmå kjempe smarte, turkise med oransje hode edderkopper som er til stede i buret, de holder opp beinet (kjøttbeinet) hans med en tråd. Bikkja går etter kjøttbeinet og plutselig blir han en turkis og oransje dott av edderkoppene, så forlot de skjelettet han, fra den drømmen var jeg livredd for edderkopper. Men det har gidd seg. Jeg kan huske jeg satt fast i et edderkoppnett der fuuuult av små edderkoppunger sprang på meg og spiste meg levende, da edderkoppmoren kom skrek mora mi: "Ta den store! Ta den!" :!: Og Broren min Izor skal visst ha et et mareritt der han så en isbjørn på gata, når de skulle blokkere bjørnene ute så slo den nesa av han... Endret 8. april 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har selv "klassikeren" etter fylla. Er tørst, men all verdens drikke hjelper ikke. Drikker drikker drikker og drikker, uten hjelp. Er et helvete. Så våkner jeg endelig, bare for å oppleve at jeg ligger der bakfull og jævlig. Er standard for meg hvis jeg iukke husker å helle inpå et par glass med vann før jeg køyer. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 for skummelt! dere kan få mareritt!!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Mitt værste mareritt var vel når jeg var liten (bitteliten) og hadde sett en trailer for Jurassic Park. Dinosaurene klorte og beit meg heeele natta! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hehe mange fine mareritt her, jeg har ikke noe spess mareritt men noe som går opp igjen og opp igjen. Jeg prøver å stikke av fra noe og jeg springer og springer men jeg kommer ikke fra flekken.. Den er litt klassisk for meg jeg har den i mange drømmer både gode og vonde Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Mitt verste mareritt må være da jeg og noen kompiser satt i en "stor huske" inni i et villa. Med vårs i husken hadde vi en vakt som passet på at ingen hoppet av! Det som er det fæle er at det er en mafia-mann som står på den andre siden og sikter på oss med pistol. Han bommer flere ganger ettersom huska gynger. Det ender alltid med at jeg blir skutt! Tvers gjenom panna. Jeg kjenner blodsmak i munnen og av en eller annen rar grunn er jeg halvdød. Siden jeg ble skutt, får resten av vennene mine gå hjem mens jeg må være der med mafiaen og huske sammen med "huskevakten" Etter at jeg er pepra med med 4-5 skudd til dauer jeg. Det verste er at jeg ikke kan gjøre noe annet enn å huske og vente på skudd etter skudd! Hater denne noe så sinnsykt! Endret 15. april 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Noen som skjønner at en er i et mareritt? Opplever noen ganger at jeg må finne min egen vei ut av drømmen. Da velger jeg som oftes kamikaze metoden. Løpe rundt som en gal og hoppe ut stup o.l. Endret 8. april 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 er gøy når man skjønner at man drømmer ja . har gjort det et par ganger da jeg var yngre. kjente igjen tegnene på at jeg drømte, og kunne så vekke meg eller gjøre noe i drømmen. de verste marerittene er vel de der man faller. føles så utrolig ekte; den sugende, kjilende følelsen i magen, og skrekken om at man kommer til å dø når man lander. har drømt at jeg faller fra tårn, ski-heiser, fjell, og trær. er veldig deilig å våkne og oppdage at det bare var en drøm da Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hmm... Verste mareritt Ja, det må vel være da jeg drømte at jeg var på skolen. Huff.. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hmm... Verste mareritt Ja, det må vel være da jeg drømte at jeg var på skolen. Huff.. Helt ening! Og når en kommer hjem så våkner en og må på skolen IGJEN! Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Moskva marit i tanga Den tar kaka! Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Så enig, så enig....Det slo tilogmed Hufsa fra Mummitrollet når jeg var liten Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg drømte denne for noen dager siden: Jeg befinner meg i toppen av et tårn, sammen med lillebroren min. Det er to menn som er ute etter å drepe lillebroren min. Øverst i tårnet er all slags slagvåpen og kniver/sverd. Disse to mennene har evnen til å teleportere, og de regenererer all skade når de bruker denne evnen. De teleporterer inn og ut av tårnet og jeg flyr rundt med sverd å kutter lem etter lem, men de rekker akuratt å teleportere bort før jeg dreper de. Tilslutt klarer jeg å komme bakfra å stikke ned den ene mannen med en kjøkkenkniv. Da blir den andre mannen litt sjokket, så jeg løper mot han og stikker han gjentatte ganger i halsen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 [veldig syk drøm] Du har noen syke syke mareritt.. Du må oppsøke en lege e.l. Tilbake til topic: Jeg har ikke hatt mareritt på mange år jeg, eller drømmer sjenerelt. Jeg drømte masse før, og husket dem godt, men nå har jeg ikke drømt på så lenge jeg husker.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Drømte for noen år siden at "de tusen årene" var over, og at Satan skulle komme opp på jorden igjen. Han kom opp noen dager før dommedag, men kunne ikke ta noen fysisk form, men han kunne alikevel besette levende skapninger og døde ting. Han kunne f.eks besette biler og kjøre over folk osv. Han kunne også hindre folk i å bevege seg mens han f.eks kjørte over dem. Hver gang han kom opp på jorden, begynnte jorden å riste, dører smalt opp og ned, og vinduer knuste. Senere i drømmen tok jeg med meg millitæret ned i helvete. Helvete var ikke ildrødt med fullt av lava, men lignet mer på en blanding av omgivelsene i Diablo, Valley of mines fra Gothic-spillene, og dødsriket i Kings Quest VI. Vi gikk inn i et rom der et svært monster a.k.a Satan holdt til, deretter satte vi fyr på han og drepte han. Omgivelsene i dette rommet var det eneste som var omgitt av lava, dette rommet lignet på omgivelsene i Quake 1. Etter det eksploderte helvete og vi sprang som faen for å komme oss vekk. Dette drømte jeg etter å ha sett en okkult grøsser. Endret 10. april 2005 av superseven Lenke til kommentar
r Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg hadde mange mareritt om døden da jeg var mindre som innebar at et nært familiemedlem eller venn døde. Jeg husker spesielt et mareritt fra da jeg var ca. 8-9 år gammel hvor hele familien er på en ferge. Det blir sterke bølger, og det skjer noe med min far (tror han ble truffet av noe) slik at han blir liggende i en sykeseng på båten. Legene erklærer ham død, jeg begynner å gråte, men plutselig våkner han igjen. Jeg blir overlykkelig og tror alt skal gå bra da han plutselig blir borte igjen. Jeg begynner å gråte atter en gang i drømmen, og våkner brått. Tårene strømmer nedover kinnene mine, selv i våken tilstand. Var kjemperedd, for dette var en veldig realistisk og ekkel drøm. Tror det er den eneste gangen i mitt liv jeg har begynt å gråte av noe jeg har drømt. Den har nok gått sterkt innpå meg siden jeg fremdeles husker den etter 8 år... Syns de verste marerittene er de som involverer følelsesmessig smerte, for de husker man og de sitter lenge. Men så har jeg ikke hatt så mange av de "skumle" drømmene hvor jeg blir forfulgt av en morder e.l heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå