Kjeksen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 synst d er bra jeg. Men synst han reidar er rett og slett patetisk! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ser ut til at neste episode blir litt mer spennende enn den som var i går. Kurt ser ut til å true Reidar med søksmål Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Blir gøy å se hvordan Reidar takler det, stakkar Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har ikke fulgt noe særlig med på Fagerstrand, synes hele konseptet suger. Det samme gjør Reidar, til de grader..... Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 OMFG! Hadde jeg vært med på dette tror jeg en tilfeldig ulykke med Reidar og spikerpistolen min hadde intruffet Kødder seff. Men for en utrolig syk person, tenker han ikke på at han skal forholde seg til folk som har sett programmet etterpå? (som det sikkert er mange av). Må jo bli vanskelig å få jobb osv :!: Ja ja, ikke mitt prob. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Han kunne spilt i en Elling-lignende film. Hadde passet ham utmerket Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Noe du vil spørre reidar om? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Noe du vil spørre reidar om? Gjett om jeg skal. Men han får garantert inn nok fæle spørsmål fra før Han er jo syk! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har sendt inn noen spørsmål, men tror han hopper glatt over spørsmål han ikke liker Tør sikkert ikke svare, og begynner grine mens han skriver. Huff, for et styr Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Legg merke til bildet av fyren, han ser jo helt gal ut http://interaktiv.vg.no/grafikk/bilder/Reidar.jpg Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det spørs om han takler å sitte der å svare på kommentarer og spørsmål som går på at han er en sutrekopp, kjenner jeg han rett så braser han i gråt og løper fra hele greia Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg fatter ikke at folk kan "digge" Reidar. Han er jo en syk drittsekk. Tror nok en god del av spørsmålene som ble sendt til han ble sensurert vekk. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Legg merke til bildet av fyren, han ser jo helt gal ut http://interaktiv.vg.no/grafikk/bilder/Reidar.jpg :!: Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 OMFG! Hadde jeg vært med på dette tror jeg en tilfeldig ulykke med Reidar og spikerpistolen min hadde intruffet Kødder seff. Men for en utrolig syk person, tenker han ikke på at han skal forholde seg til folk som har sett programmet etterpå? (som det sikkert er mange av). Må jo bli vanskelig å få jobb osv :!: Ja ja, ikke mitt prob. Stakkars familien hans! Jeg ville ikke akkurat vært stolt over og hatt en slik far som oppfører seg slik på TV, eller i virkeligheten for den saks skyld.. Han er sykopat! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har bare sett det klippet som noen her la ut, men herre... utifra det klippet så må da han være homo. Sippe for så lite? Legg også merke til hvordan dama hans trøster han :!: Tror jeg får begynne å se på detta. Sikkert noen som har mekka tv-rips og. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Neste episode tvinger Reidar sin kjære May-Britt til å reise og kjøpe fliser Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Første del av dagens episode var ikke så spesielt spennende, men den siste delen derimot Ser ut til at de ungene parene i serien går over til Edel og Kurt sin allianse. Dette betyr da at de tre resterende parene i "Lys og varme"-gjengen blir stemt ut, en etter en Lenke til kommentar
Radi Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg ser på det inni mellom. Jeg ser på det fordi det er så dumt at det er morsomt. :!: Spesielt han dere femi duden med hun asiatiske dama. Hvordan greide programmet å finne de? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Dette er helt sikkert ikke skuespill. Jeg vedder på at Reidar er slik til vanlig Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 I dag viste Reidar og May-Britt(?) at de oppfører seg som noen små unger. De klarte ikke å bestemme hvem av dem som skulle bli med å se på fliser, fordi begge visste at den andre hadde lys... Patetisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå