Gå til innhold

Hva syns du om fagerstrand?


Anbefalte innlegg

Lilleslem: Da kjenner du de samme som meg ;)

 

Christian (han mørke som nettopp gikk ut) er faren til en i klassen min. Hun sa for et par uker siden at faren og kjæresten gikk ut frivillig, men det var tydeligvis ikke sant...

 

De har planer om å saksøke TV2 for å ha gått over streken, noe jeg kan forstå.

 

At en person som Reidar får vandre fritt omkring uten politieksporte og tvangstrøye skremmer meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folkens, jeg er enig i at Reidar er en usympatisk og irriterende person, men han er nok ikke psykisk syk. ;)

Okey da, psykisk syk er han nok ikke, men han har sine... øyeblikk...

Skal høre med datra til Christian om hva de har tenkt til å gjøre med det søksmålet.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvordan det er mulig å ha så fordømt liten praktisk sans som folka i det programmet! Krangling og dritt hele tiden, og han temmelig tvilsomme fyren som klager over alt, jeg må bare le! Har sett en episode og noen reklamer, men det holder lenge.

 

En ting er sikkert, jeg ville aldri bodd i det huset! :!:

Lenke til kommentar

Har kunn sett reklamer for FAgerstrand, og av det lille jeg har sett er jeg glad jeg ikke ser på det. Synes også at det er galt å henge ut Reidar her. Er det noen som vet noe som helst om ham i virkelighetslivet? Det er jo tross alt fra en teit reality-serie dere får inntrykkene deres ifra. Er det ikke ganske mange syke folk med i reality-serier.

 

Nå skal jeg si meg litt enig i at han virket litt festlig i den reklamesnutten jeg så av fagerstrand, men jeg tviler på at det er hans ekte jeg.

Lenke til kommentar
Fagerstrand, hmm, har sett 2 episoder.

Ler litt, kontrakter?

 

Hvor tåpelig er ikke det da ?

Det har vert allianser i andre serier uten at man trente kontrakter.

Hehe. Reidar er en pyse.

Det er værre (ulovlig) å bryte en skrevet kontrakt enn en muntlig avtale, derfor valgte de å gjøre det slik. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...