Gå til innhold

Hva syns du om fagerstrand?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
leste ett leserinnlegg i VG i går, og der er det en/ei som skriver att Reidar har vært/er skuespiller, og att han var med på en Reality parodi kalt "parodis"..

 

så da er det mulig han bare spiller en rolle.. får da håpe det for hans skyld..

Et leserinnlegg i VG er like pålitelige som... eh... ikke en fordømt dritt.

Lenke til kommentar
Nå må dere f.. slutte å rakke ned på han der Reidar. Kan egentlig ikke uttale med da jeg kun har sett bruddstykker av et par episoder, men dette likner person hets. Mulig han er en særing men man må kunne tillate folk å være litt sære utan at man hakker folk ihjel.  :thumbdown:

Nå skal jeg ikke skryte på meg å ha sett for mye på Fagerstrand, men dette klippet sier vel litt? Synes Reidar er morsom, jeg.

Lenke til kommentar

Det er uansett synd å se verdi-prioriteringene til folk. Å konspirere og lyve for til syvende og sist å kanskje sitte igjen med et hus. Det får fram det verste i folk...Viser vel at de fleste har sin pris. En ting til, Reidar hadde vært utrolig festlig om han hadde spilt en rolle, men jeg tror han dessverre bare er sånn.

 

Heller normal i hus med gjeld enn gal i eget hus...

 

Wollis :no:

Lenke til kommentar
Det blir spennende på "Fagerstrand" i kveld. Det er utstemning og det ser ut til å bli spennende. Kanskje har den "snille" alliansen fått et ekstra par over på sitt lag slik at de kan danke ut Reidar og May-Britt :)

Håper ikke Reidar går ut jeg.

Ok, han er ekstremt sutrete, men det er jo litt god underholdning og da :p

Lenke til kommentar

Faen heller :realmad: Hvorfor skal alle de fine folka gå ut? Verden er så urettferdig :cry: Jeg tror faktisk at Reidar og May-Britt eller Fattaneh og John-Håvard vinner hele dritten. Det er så typisk at en av de loka folka vinner. Jaja. Fler enn meg som får lyst til å ringe til Reidar og si akkurat hva man mener om han? Selvom det er umodent og barnslig?

Lenke til kommentar

...og til den som lurte, Reidar er FrP-politiker.

 

Må innrømme at jeg blir fascinert av den mannen. Og i likhet med en tidligere poster må jeg nok antyde en personlighetsforstyrrelse hos mannen. Skummelt å uttale seg ut fra et redigert tv-program, men jeg har solid faglig bakgrunn, og fyren har en del klassiske tegn og symptomer.

 

Fattanehs brødhode av en samboer får meg til å småflire med sin stadige åpne munn og tomme blikk....

 

T'Weed

Lenke til kommentar
Han Reidar er en rar skrue ja. Men det verste er den ekle dialekten hans. Stavanger dialekt er greit nok, men ikke den måten han snakker den på.

Bare så du vet en ting: Stavanger dialekten ruler! Jeg kjenner noen som snakker som Reidar, syns det er morsomt å høre når de snakker :p Skal slutte og se på det når Reidar blir stemt ut, det er han som gjør det morsomt!

Og bare så du vet en annen ting, det språket som reidar og berta hans snakker er ikke stavangerdialekt, men blanding av allslags vrøvl.

Det er vel en ekstrem form for pen stavangersk (muligens pga litt innblanding av andre dialekter ja).

Lenke til kommentar

Jeg HATER Reidar. Treffer jeg ham i real-life, ville jeg hatt store problemer med å unngå å gjøre noe mot ham. Sånne som ham gjør at jeg føler et intenst hat. Et hat som er så alvorlig at jeg tenker på å drepe (Jeg kommer ikke til å gjøre det, men dere skjønner hva jeg mener).

 

Reidar: Vær så snill og si at alt er skuespill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...