Gå til innhold

Hva syns du om fagerstrand?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lagt litt merke til den programlederen i kveld jeg også. Hu fomler ganske mye, men hva kan man egentlig forvente, hun er ganske fersk innen det der. Det eneste hun har ledet før "Fagerstrand" er jo "Ordjakten". Overall synes jeg hun har klart seg tåelig bra.

 

Det var stilig å se huset helt ferdig, med en søt liten terasse og pene møbler. Ganske imponerende hva en gjeng amatører har fått til på 10 uker.

Lenke til kommentar
Det var stilig å se huset helt ferdig, med en søt liten terasse og pene møbler. Ganske imponerende hva en gjeng amatører har fått til på 10 uker.

Enig. Men du skal vite at siste finish på huset ble lagt av håndtverkere, så det emd egne øyne. :)

Lenke til kommentar
Det var stilig å se huset helt ferdig, med en søt liten terasse og pene møbler. Ganske imponerende hva en gjeng amatører har fått til på 10 uker.

Enig. Men du skal vite at siste finish på huset ble lagt av håndtverkere, så det emd egne øyne. :)

Jepp, regnet med det jeg også. De måtte nok gå over en del og liste resten av huset. Flott at Stine og Anders vant da :) Var du der og så på, @kd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...