Gå til innhold

Hva syns du om fagerstrand?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så min første hele episode i går, og må si at jeg angrer på at jeg ikke har fulgt med fra starten.

 

Reidar er en psyk psyk mann.. Lurer på hva som feiler han egentlig? Har kommet frem til at han må være hjernevaska av en sekt av noe slag.. Makan til type skal man lete lenge etter.

 

Glad jeg ikke kjenner han, hadde vært så flau, haha..

Lenke til kommentar
Han Reidar er en rar skrue ja. Men det verste er den ekle dialekten hans. Stavanger dialekt er greit nok, men ikke den måten han snakker den på.

Bare så du vet en ting: Stavanger dialekten ruler! Jeg kjenner noen som snakker som Reidar, syns det er morsomt å høre når de snakker :p Skal slutte og se på det når Reidar blir stemt ut, det er han som gjør det morsomt!

Endret av Ahndyh
Lenke til kommentar
Han Reidar er en rar skrue ja. Men det verste er den ekle dialekten hans. Stavanger dialekt er greit nok, men ikke den måten han snakker den på.

Bare så du vet en ting: Stavanger dialekten ruler! Jeg kjenner noen som snakker som Reidar, syns det er morsomt å høre når de snakker :p Skal slutte og se på det når Reidar blir stemt ut, det er han som gjør det morsomt!

Og bare så du vet en annen ting, det språket som reidar og berta hans snakker er ikke stavangerdialekt, men blanding av allslags vrøvl.

Lenke til kommentar

Kom over en sak i rogalands avis.

http://www.rogalandsavis.no/puls/article1502303.ece

 

Et par uttalelser der:

– Vi går rundt og synger på "Lys og varme" av Åge Aleksandersen og de andre deltakerne skjønner ikke bæret. Det er ganske festlig, ler Reidar.

 

– Og Reidar later som han er dummere enn han er. Reidar er egentlig veldig god i spillet "Fire på rad", men ikke her på Fagerstrand.

– Jeg taper med vilje sånn at vi ikke skal virke som noen trussel, nesten hvisker Reidar i frykt for at noen i nabobrakken skal høre ham.

 

– Ja, jeg har grått flere ganger her. Det blir veldig intenst, også blir jeg lett frustrert, forklarer Reidar.

 

Merkelig gubbe.

Lenke til kommentar
Og bare så du vet en annen ting, det språket som reidar og berta hans snakker er ikke stavangerdialekt, men blanding av allslags vrøvl.

Eiganesdialekt er det. ("Egenes" på eiganesdialekt)

Jævla pinglesnakking rett å slett!

 

Han teite fyren er med i et politisk parti og...noen som vet hvilket? Det er sikkert et dumt et!

Lenke til kommentar

Synes serien er totalt idiotisk. Det er like før det er personangrep, og de må ha Securitas vakter der... Folk kjemper bokstaveligtalt med nebb og klør, og jeg synes det har gått over streken for lenge lenge siden.

 

Bånn av reality-bøtta spør du meg :thumbdown:

Lenke til kommentar

Da jeg så reklama for Fagerstrand før det begynte så bestemte jeg meg for å ikke se på det! Det så veldig Amerikanisert ut syntes jeg og nå etter jeg har hørt mye mas om allianser og slikt så er jeg bare gla jeg lot være :!:

 

Kan noen fortelle meg vitsen med allianser når det er premie for EN? Nei det blir for dumt :nei:

Lenke til kommentar

Reidar tror jeg er noe av det mest tragiske som har vært på norsk tv(okei da, litt overdrevi, men GUD hvor tragisk han er).. "vet du hva?, jeg er så skuffet jeg" moHAHAHA.. att en voksen mann kan drive på å sutre og grine slik.. :!:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Nå må dere f.. slutte å rakke ned på han der Reidar. Kan egentlig ikke uttale med da jeg kun har sett bruddstykker av et par episoder, men dette likner person hets. Mulig han er en særing men man må kunne tillate folk å være litt sære utan at man hakker folk ihjel. :thumbdown:

 

Husk hva som skjedde med den første deltakteren som ble stemt ut på den første svenske Robinson - Han reiste hjem til Sverige og tok livet sitt !

Lenke til kommentar
Nå må dere f.. slutte å rakke ned på han der Reidar. Kan egentlig ikke uttale med da jeg kun har sett bruddstykker av et par episoder, men dette likner person hets. Mulig han er en særing men man må kunne tillate folk å være litt sære utan at man hakker folk ihjel. :thumbdown:

Litt sær? Han sutrer jo værre enn en liten unge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...