Gå til innhold

Hva syns du om fagerstrand?


Anbefalte innlegg

Var så forbanna barneslige de andre folka, "Reidun og May-drit er tullat". Forbanna kødd, han er bare like god som reidar hvis han synker til nivået der han erter reidar som en 5-åring. Glad at Stine & Anders vinner, pg.a det gjør de :D Jeg stemte nettop på dem.

Reidun og May-Dritt forkjenner og bli mobbet..... :mad:

forkjenner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var så forbanna barneslige de andre folka, "Reidun og May-drit er tullat". Forbanna kødd, han er bare like god som reidar hvis han synker til nivået der han erter reidar som en 5-åring. Glad at Stine & Anders vinner, pg.a det gjør de :D Jeg stemte nettop på dem.

Reidun og May-Dritt forkjenner og bli mobbet..... :mad:

forkjenner?

Fortjener, sorry :blush:

Lenke til kommentar

Synes dagens episode var ganske underholdende. Det at de utstemte deltagerne gjorde narr av May-Dritt og Reidun var bare moro. OK, det er kanskje litt barnslig, men tror dere hadde gjort det samme hvis dere var i deltagernes situasjon. Flott at resten av "Lys & Varme" røk ut i dag. Nå er det to gode par i finalen om huset til 3 millioner kroner. Min stemme går helt klart til Stine og Anders. Grunnen til det er at de er unge, de har sikkert ikke etablert seg skikkelig enda og det vil gjøre fremtiden deres mye enklere. Kurt og Edel fortjener det de også, men de har allerede etablert seg og er pensjonister. Synes de unge trenger det mer enn de gamle, men det er da bare meg. Hvem synes dere burde vinne?

Lenke til kommentar
Var så forbanna barneslige de andre folka, "Reidun og May-drit er tullat". Forbanna kødd, han er bare like god som reidar hvis han synker til nivået der han erter reidar som en 5-åring. Glad at Stine & Anders vinner, pg.a det gjør de :D Jeg stemte nettop på dem.

Reidun og May-Dritt forkjenner og bli mobbet..... :mad:

forkjenner?

Fortjener, sorry :blush:

De fortjener og bli kjeftet på, men og bli barneslig det orker jeg ikke. De trønderne ble patetiske der de satt og snakke om "Reidun" og "May Dritt". Liker ikke Reider & May Britt heller, men orker ikke når de(som mobba) synker til de nivået.

 

Når du sier at de fortjener og bli mobbet, synes jeg at du tar helt feil. Det finnes bedere måter å gjøre ting, enn og mobbe! ;)

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Stine skulle vært annmeldt for tyveriet av øyebryna,til en Ivo Caprino figur! :p

 

Edit:Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt!

 

Dette er ikke barnslig,men en helt nødvendig mobbing av avskylige mennesker!(Reidun & Maydritt) :p

Endret av egmur
Lenke til kommentar
Du kan ikke klage når du blir svimmel etter en tur i karusselen på tivoli. Folk må jo vite hva de har deltatt på.

Reidar @ nettmøte på tv2

 

Det han sier er imo viktig! Og derfor mener jeg videre at mobbingen som framkom etter at "turen" var over var mye verre enn selve turen, for da er jo forholdene tilnærmet normale igjen!

 

Av de siste parene vet jeg ikke hvem jeg mest har lyst til skal vinne. De unge, som flere påpeker, har nok mer bruk for det, men jeg liker dem dårligere enn Kurt og Edel så .. whatever ^^

Lenke til kommentar

derfor er det lurt å stemme på de som er unge og oppfører seg best

 

EDIT: eg holder på å utdanne meg som tømrer, går grunnkurs no, og eg kunne greid å bygd de huset bedre enn alle de parene tilsammen. altså meg åleine mot alle i fagerstrand. (de gjør så masse feil)

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...