haarod Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Var så forbanna barneslige de andre folka, "Reidun og May-drit er tullat". Forbanna kødd, han er bare like god som reidar hvis han synker til nivået der han erter reidar som en 5-åring. Glad at Stine & Anders vinner, pg.a det gjør de Jeg stemte nettop på dem. Reidun og May-Dritt forkjenner og bli mobbet..... forkjenner? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Var så forbanna barneslige de andre folka, "Reidun og May-drit er tullat". Forbanna kødd, han er bare like god som reidar hvis han synker til nivået der han erter reidar som en 5-åring. Glad at Stine & Anders vinner, pg.a det gjør de Jeg stemte nettop på dem. Reidun og May-Dritt forkjenner og bli mobbet..... forkjenner? Fortjener, sorry Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Synes dagens episode var ganske underholdende. Det at de utstemte deltagerne gjorde narr av May-Dritt og Reidun var bare moro. OK, det er kanskje litt barnslig, men tror dere hadde gjort det samme hvis dere var i deltagernes situasjon. Flott at resten av "Lys & Varme" røk ut i dag. Nå er det to gode par i finalen om huset til 3 millioner kroner. Min stemme går helt klart til Stine og Anders. Grunnen til det er at de er unge, de har sikkert ikke etablert seg skikkelig enda og det vil gjøre fremtiden deres mye enklere. Kurt og Edel fortjener det de også, men de har allerede etablert seg og er pensjonister. Synes de unge trenger det mer enn de gamle, men det er da bare meg. Hvem synes dere burde vinne? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Var så forbanna barneslige de andre folka, "Reidun og May-drit er tullat". Forbanna kødd, han er bare like god som reidar hvis han synker til nivået der han erter reidar som en 5-åring. Glad at Stine & Anders vinner, pg.a det gjør de Jeg stemte nettop på dem. Reidun og May-Dritt forkjenner og bli mobbet..... forkjenner? Fortjener, sorry De fortjener og bli kjeftet på, men og bli barneslig det orker jeg ikke. De trønderne ble patetiske der de satt og snakke om "Reidun" og "May Dritt". Liker ikke Reider & May Britt heller, men orker ikke når de(som mobba) synker til de nivået. Når du sier at de fortjener og bli mobbet, synes jeg at du tar helt feil. Det finnes bedere måter å gjøre ting, enn og mobbe! Endret 12. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det var en morsom episode i dag. Utrolig at de ikke klarer se seg selv... Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Stine skulle vært annmeldt for tyveriet av øyebryna,til en Ivo Caprino figur! Edit:Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt Reidun & Maydritt! Dette er ikke barnslig,men en helt nødvendig mobbing av avskylige mennesker!(Reidun & Maydritt) Endret 13. mai 2005 av egmur Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvem synes dere burde vinne? De unge! De gamle dør snart uansett, og hvem får huset da? Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Hvem synes dere burde vinne? De unge! De gamle dør snart uansett, og hvem får huset da? De er da ikke så gamle Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja har den ikke det, Ingve? Kurt og Edel har mest sannsynlig slått seg til ro for lenge siden. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nja, den som har arbeidet mest med huset bør vinne mener jeg.. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du kan ikke klage når du blir svimmel etter en tur i karusselen på tivoli. Folk må jo vite hva de har deltatt på. Reidar @ nettmøte på tv2 Det han sier er imo viktig! Og derfor mener jeg videre at mobbingen som framkom etter at "turen" var over var mye verre enn selve turen, for da er jo forholdene tilnærmet normale igjen! Av de siste parene vet jeg ikke hvem jeg mest har lyst til skal vinne. De unge, som flere påpeker, har nok mer bruk for det, men jeg liker dem dårligere enn Kurt og Edel så .. whatever ^^ Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Bare for og klare opp kurt & Edel rotet! KURT OG EDEL SKAL JO GI HUSET TIL BARNA DA! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Bare for og klare opp kurt & Edel rotet! KURT OG EDEL SKAL JO GI HUSET TIL BARNA DA! Altså: Stine & Anders for teh win! Stine og Anders har jobba hardt for det huset. Og så hvis Kurt og Edel vinner så går huset til noen som bare har sittet på ræva og sett på på TV. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) eg bryr meg egentlig ikke hvem som vinner, men håper på de unge, men eg blei mest gla når mai-britt og reidar røk ut :):) han e jo 110% psyko Endret 13. mai 2005 av vegis Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg håper Stine og Anders vinner. Et ungt par som fortjener det. De har jobbet masse. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvem som fortjener hva etter arbeidsinnsats er etter hva jeg har forstått på de fleste deltakerne helt umulig for oss seere og kunne si noe om da klippingen overhode ikke har gjengitt de faktiske forholdene. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) derfor er det lurt å stemme på de som er unge og oppfører seg best EDIT: eg holder på å utdanne meg som tømrer, går grunnkurs no, og eg kunne greid å bygd de huset bedre enn alle de parene tilsammen. altså meg åleine mot alle i fagerstrand. (de gjør så masse feil) Endret 13. mai 2005 av vegis Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Heter du egentlig Leif? :!: Stine og Anders vinner. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nja, den som har arbeidet mest med huset bør vinne mener jeg.. Stine og Anders har stått på hele tida. Mer enn Edel og Kurt. Ergo burde de vinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå