Marius_EV Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 PØYF! Jeg hadde inderlig håpet at de kom til finalen - hadde vært så skøy I agree. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nei, Reidar kan bare gå å legge seg. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Greit at han har kommet så langt med tanke på underholdningen og spetaklet han har stelt i stand. Men om han bør vinne? Aldri. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Altså alt snakk om såkalt "verdige vinnere" i reality serier er jeg luta lei. De som vinner - vinner, jeg vil ha underholdning! Et par oldinger og et par pur-voksne gir meg ikke på langt nær så mye underholdning som et par galninger! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Underholdninga har dere fått, nå er snart det hele over. Greit at det hele får en fin avslutning og at noen verdige deltagere vinner huset Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Første gang jeg så Fagerstrand her om dagen, det var faktisk litt spennendes Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Siste allmøte i dag! Gleder meg til finalen neste uke! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 når er det liksom finale liksom?? har liksom tenkt til å se den liksom... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Neste uke er det finale. I dag var noen folk fra Monster (produksjonsselskapet til Fagerstrand) på besøk på skolen der hvor jeg går (den ligger på Fagerstrand). Så dere får kanskje se litt fra den superstygge skolen min! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 "Gir de oss pepper...Da får de chili tilbake" Bra at de dro ut... Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har ikke lagt skjul på at jeg alltid har godtatt og holdt med Reidar & Co - da jeg mener at et reality-show ikke er noe lekegrind - men et spill. Derfor mener jeg at det vi så i dag var noe av det mest patetiske jeg har sett så langt - den regelrette mobbingen og bitterheten som flere par hadde var jo tragisk! Det virker som de trodde at alle skulle vinne hvert sitt hus? Og når det ikke gikk skyldes alt på Reidar! Uansett helt fair egentlig at Kurt og Edel kom til finalen, noen vinner andre taper. Det ser ut som det ikke er alle som er helt fortrolig med det, han der trønder-Rhino var jo helt gal! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Da var Reidun og May-Dritt ute! Håper Stine og Anders vinner. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Reidun og May-Dritt kom ikke til finalen Dagens beste "nyhet" Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Var så forbanna barneslige de andre folka, "Reidun og May-drit er tullat". Forbanna kødd, han er bare like god som reidar hvis han synker til nivået der han erter reidar som en 5-åring. Glad at Stine & Anders vinner, pg.a det gjør de Jeg stemte nettop på dem. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Var så forbanna barneslige de andre folka, "Reidun og May-drit er tullat". Forbanna kødd, han er bare like god som reidar hvis han synker til nivået der han erter reidar som en 5-åring. Glad at Stine & Anders vinner, pg.a det gjør de Jeg stemte nettop på dem. Reidun og May-Dritt fortjener og bli mobbet..... Endret 12. mai 2005 av zokra Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Endelig fikk Reidar og May-Britt som de fortjener. Stine og Anders fortjener huset og håper de vinner Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg tror ikke Fagerstrand ville vært noe uten Reidar og May Brit Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg tror ikke Fagerstrand ville vært noe uten Reidar og May Brit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå