ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Eller da Fattaneh sa til May-Brit og Reidar: "Du er ei kjempejente, May-Brit. Du også Reidar.. :!: :!: Da lo jeg høyt! Helt legendarisk avslutning i dag!!! HAHAHA! Lo så jeg rullet!Etter avstemningen: Fattenah (eller hva hun heter) til May- Brit: - Du er en utrolig fin jente så snur hun seg til Reidar: - og det er du også reidar! Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Nå er det vel nesten umulig for May Dritt og Reidun og komme til finalen, siden alle skal stemme. Tror ikke det er så veldig mange som liker dem Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Eller da Fattaneh sa til May-Brit og Reidar: "Du er ei kjempejente, May-Brit. Du også Reidar.. :!: :!: Da lo jeg høyt! Helt legendarisk avslutning i dag!!! HAHAHA! Lo så jeg rullet!Etter avstemningen: Fattenah (eller hva hun heter) til May- Brit: - Du er en utrolig fin jente så snur hun seg til Reidar: - og det er du også reidar! Oi!...shit, det var dumt...så j oetetr først da men, så vel ikke godt nok etter da ..taaaabbe! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg tror alle som er med på Fagerstrand har misforstått hele pointet. De er mer opptatt av alianser og taktikker så de skal vinne huset, enn å bygge huset så det i det hele tatt blir ferdig til finalen. Det har jo skjedd opptil flere ganger at de ikke har klart å gjennomføre ukas arbeid. Ikke en sesong til sier nå jeg! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tror ikke de setter i gang med en runde til, da må det isåfall hete noe annet Men jeg håper de sender Fagerstrand i reprise, så jeg får med meg de 30 første dagene Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Var ikke dette den dyreste reality-satsingen til tv2? Tror neppe de tar ett år til.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 De har jo trossalt et hus til 3 mill.. pluss flere utgifter, så det stemmer nok. Men nå går jo TV2 med stooort overskudd da. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Overskudd har de nok.. Men har Fagerstrand vært lønnsomt for dem? Kan ikke se for meg at det er så populært.. edit: 888 Endret 10. mai 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det vet jeg ikke.. men siden de ikke taper så veldig mye, er de nok fornøyd med litt ekstra PR Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Joda, og de har jo sikkert et par-tre gode sponsorer.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tror jeg har funnet årsaken til Reidars oppførsel: ...Blant annet ble han sendt til pumping i en alder av fem år etter å ha drukket sin fars whisky... http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article383574.ece Skulle #@64 ikkje forundre meg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hehe, kvalt av pølse.. Like morsomt hver gang jeg leser det Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hørte seerne skulle stemme på hvem de vil skal vinne av finalistene. Hva kommer dere til å stemme? Stemmer selv på Anders og Stine! Lenke til kommentar
zokra Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 kommer i allefall ikke til å stemme på may-brit og reidar, det er sikkert Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Kanskje vi burde starte en kronerulling for en "full pakke time" hos frisøren for stine. Stine i fagerstrand da self. Edit: om dere skulle ha glemt hvordan hun ser ut. Reidar er jo bare kul. Endret 10. mai 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva er galt med håret til Stine? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tenkte mer på make-up da men.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Augnebryna til Stine ser ikkje ut i månelys. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nei, de er kanskje litt for markerte. Men selve jenta er pen da. Og virker søt og grei. Det samme gjelder Andres. Grom kar med masse godt humør. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hun har ikke øyenbryn, de er tegna på.. Ikke akkurat vakkert nei. Søt jente som burde hatt normale øyenbryn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå