Goodall Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Fattaneh til May-Britt: "De andre på bussen snakket stygt om dere hele veien. De kaller dere for May-Dritt og Reidun!". Da lo jeg godt Blir spennende å se hvordan det utvikler seg, kanskje mye inntriger og drama neste gang Men må også legge til jeg synen det jaggu var bra at Anders og Stine har kommet seg til finalen Var litt nærvøs for at May..... og Rei.... skulle vinne og automatisk være med i finalen Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jepp, jeg hoppet av glede i sofaen når de kom videre! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 "De andre på bussen snakket stygt om dere hele veien. De kaller dere for May-Dritt og Reidun!". Da lo jeg godt Jeg lo høyt Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 "De andre på bussen snakket stygt om dere hele veien. De kaller dere for May-Dritt og Reidun!". Da lo jeg godt Jeg lo høyt Meg også! :!: Jeg skal stemme på Stine & Anders, det er de som fortjener det i min mening. Kurt & Edel kommer også til finalen, hvis det er de gjennstemte som bestemme hvem av de gjennværende(Minus S&A) som skal til finalen. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Min drøm om den perfekte reality ble vel litt knust nå som Reidar etter alt å dømme ikke kommer til finalen. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 sier bare dette: denne serien= Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg sier bare: denne serien = Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Jeg har ikke sett så mye på Fagerstrand, men nok til å få et inntrykk av Reidar og May Britt (er det vel?). Hvis de er noe i nærheten av så ille som de bli fremstilt, så er det ganske tragisk. Makan til dårlig virkelighetssans. Det var utrolig festlig å se da Edel og Kurt tok siestaer og pauser, og Reidar/MB ikke skjønte noe som helst. Utrolig festlig. Og til slutt, denne serien = tja. Endret 9. mai 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 "De andre på bussen snakket stygt om dere hele veien. De kaller dere for May-Dritt og Reidun!". Da lo jeg godt Jeg lo høyt Ditto! :!: Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Da vi så klippet fra slutten av fagerstrand 09/05 hørte vi at de ble baksnakket på en buss som kom. På bussen ble de kalt "May-dritt og Reidun" :!: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg sier bare: denne serien = Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg sier bare: denne serien = Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg sier bare: Denne serien= Mista litt interessen da Christian og Mona gikk ut Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hehe, er ikke det bare pga du kjenner dattera hans? Ellernoe.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tja, kan ha noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Alle gikk rundt og sa "May-dritt og reidun" på skolen idag, alle lo like godt hver gang Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Alle gikk rundt og sa "May-dritt og reidun" på skolen idag, alle lo like godt hver gang Humor :!: Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Da vi så klippet fra slutten av fagerstrand 09/05 hørte vi at de ble baksnakket på en buss som kom. På bussen ble de kalt "May-dritt og Reidun" :!: Utrolig bra! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Eller da Fattaneh sa til May-Brit og Reidar: "Du er ei kjempejente, May-Brit. Du også Reidar.. :!: :!: Da lo jeg høyt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå