Gå til innhold

Hva syns du om fagerstrand?


Anbefalte innlegg

Fattaneh til May-Britt: "De andre på bussen snakket stygt om dere hele veien. De kaller dere for May-Dritt og Reidun!". Da lo jeg godt :lol:

:lol: Blir spennende å se hvordan det utvikler seg, kanskje mye inntriger og drama neste gang :lol:

 

Men må også legge til jeg synen det jaggu var bra at Anders og Stine har kommet seg til finalen :yes: Var litt nærvøs for at May..... og Rei.... skulle vinne og automatisk være med i finalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"De andre på bussen snakket stygt om dere hele veien. De kaller dere for May-Dritt og Reidun!". Da lo jeg godt :lol:

Jeg lo høyt ;)

Meg også! :!:

Jeg skal stemme på Stine & Anders, det er de som fortjener det i min mening. Kurt & Edel kommer også til finalen, hvis det er de gjennstemte som bestemme hvem av de gjennværende(Minus S&A) som skal til finalen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett så mye på Fagerstrand, men nok til å få et inntrykk av Reidar og May Britt (er det vel?). Hvis de er noe i nærheten av så ille som de bli fremstilt, så er det ganske tragisk. Makan til dårlig virkelighetssans. Det var utrolig festlig å se da Edel og Kurt tok siestaer og pauser, og Reidar/MB ikke skjønte noe som helst. Utrolig festlig. :)

 

Og til slutt, denne serien = tja.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...