Kenny000 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Helt legendarisk avslutning i dag!!! HAHAHA! Lo så jeg rullet! Etter avstemningen: Fattenah (eller hva hun heter) til May- Brit: - Du er en utrolig fin jente så snur hun seg til Reidar: - og det er du også reidar! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 - Du er en utrolig fin jenteså snur hun seg til Reidar: - og det er du også reidar! :!: :!: Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Paret som gikk ut i kveld er herved noimert til kategori,årets "blåst i hue par"! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Helt legendarisk avslutning i dag!!! HAHAHA! Lo så jeg rullet!Etter avstemningen: Fattenah (eller hva hun heter) til May- Brit: - Du er en utrolig fin jente så snur hun seg til Reidar: - og det er du også reidar! Kan det være noen transer ute å går? :!: Uansett, Fættina og Jon Håvar var det nest beste! Endret 5. mai 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Traaaagisk!! =/ fagerstrand er noe av det verste innen underholdning. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ARF! Synd planen ikke lot seg gjennomføre - helt vilt! Har ikke hørt om noe slikt fra andre land heller ^^ Hehe jeg håper Reidar og fruen kommer til finalen - da har denne realityen klart å overgå alt annet Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) ARF! Synd planen ikke lot seg gjennomføre - helt vilt! Har ikke hørt om noe slikt fra andre land heller ^^ Hehe jeg håper Reidar og fruen kommer til finalen - da har denne realityen klart å overgå alt annet Støtter den! EDIT: Selv om jeg egentlig kunne vært foruten Reidar og kjærringa, men underholdningens skyld... Endret 5. mai 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Skjønner ikke at det paret som gitt ut i dag er sammen.. De er jo helt forskjellige typer.. Han er jo helt rolig og mega forsiktig, han virker redd... Haha Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Håper Stine og Andres vinner! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Helt legendarisk avslutning i dag!!! HAHAHA! Lo så jeg rullet!Etter avstemningen: Fattenah (eller hva hun heter) til May- Brit: - Du er en utrolig fin jente så snur hun seg til Reidar: - og det er du også reidar! jeg og dama reagerte på dette også :!: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hvordan blir det neste uke? Mtp lederpar og alt det der. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hvordan blir det neste uke? Mtp lederpar og alt det der. Dont know.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Reidar og maybrit blir lederpar Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Fagerstrand er tragisk dårlig. Urk! Gidder ikke gi en begrunnelse for meninga mi engang... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Fagerstrand er morsomt!! Bortsett fra at jeg blir flau på deres vegne når de oppfører seg slik de gjør, er det genialt! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Reidar og maybrit blir lederpar Mest sannsynlig ja, men det kan også hende at regler og slikt blir endret siden det er uken før finalen. Det hender ihvertfall alltid i andre reality-serier. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Så utrolig morsomt å se at Kurt og Edel gjør slik som Reidar og May-Brit har gjort hele tida.. Og Reidar og damen ser det ikke "Åh, de er SÅ patetiske!" Haha, kongekommentar... Kanskje på tide at de ser i speilet Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Forskjellen ligger vel litt i at Reidar & Co faktisk ER sånn, kanskje litt uten å egentlig mene noe galt med det Mens Edel og Kurt bare gjør det med intensjon ^^ Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dagens episode var veldig nervepirrende, men det endte godt! Når vi fikk se hva som kommer i neste episode sa Fattaneh til May-Britt: "De andre på bussen snakket stygt om dere hele veien. De kaller dere for May-Dritt og Reidun!". Da lo jeg godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå