Gå til innhold

Hva syns du om fagerstrand?


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det samme når jeg leste den artikkelen. Heftig :!:

Før jeg gikk inn på selve artikkelen, så sto det jo bare

<<Reidar nær kvalt - sendt til sykehus>>

"Herregud", tenkte jeg. "Nå har noen prøvd å ta livet av han" :ohmy:

Så viste det seg at det bare var en pølse :roll:

:!: Holdt på å le meg meg i hjel da fortalte den historien :!:

Han sa han skulle spise den fort, så han svelget likegjerne hel :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenker de ikke på hvor forferdelig mongo det må se ut for oss som ser på..haha!! :D:p

De tenkte nok ikke på det når innspillingen foregikk ;) Men tenker de angrer nå som folkets reaksjon kommer.

Jeg skal forsåvidt være enig i at denne serien hadde vært ingenting og gørr kjedelig uten Reidar. Men håper virkelig ikke han vinner likevel.

Lenke til kommentar
Fagerstrand er rundt klokken 2200 i dag! Er noe fotballdritt først  :thumbdown:

Fotball blir f*** meg alltid prioritert før andre programmer, særlig hvis det er en såkalt "viktig" kamp. Fotball er jo gørr kjedelig... noen folk som løper etter en lærball et par timer, hvor gøy er det? :realmad:

 

Fargerstrand über alles!!!!

Endret av PC Bjørnen
Lenke til kommentar

En ting er sikkert i hvertfall, makan til folk som er med :no: Dette topper alt av realty serier, i hvertfall med tanke på alianser, jeg mener at de t.o.m har utviklet tegnespråk er jo veldig imponerende.

 

Har kun sett 2 eller 3 episoder og hver gang skulle Edel og Kurt (de litt eldere) ikke sikker på om det er riktigenavn, men i hvertfall så skulle de ut hver gang, men det ble ikke de alikevel.

 

Håper mange av de som er med ikke har barn, for de kan umulig være noen gode forbilder.

 

edit: Rettet Eva til Edel, altså Edel og Kurt, og jeg ser at de er jaggu med enda :w00t: Lurer på om alianse greiene ikke har funkert helt som det skulle jeg :hmm::tease:

 

Synes Edel og Kurt skal vinne jeg

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Håper får GUDS SKYLD at ikke Reidar og...........(vet ikke hva dama heter) vinner :realmad: Da kommer jeg til å stå sånn :wallbash: i mange uker.

 

Edit: Ser på hva f**** dem driver på med nå, det derre båndoppdager greine FY F***** :realmad::realmad::sick:

 

Edit: Likte hvordan planen dems kom frem i utstemningen :w00t: Bare synd at det ikke var Reidar og dama som føyk ut

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...