Endre visningsnavn Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article383574.ece Jeg tenkte det samme når jeg leste den artikkelen. Heftig :!: Før jeg gikk inn på selve artikkelen, så sto det jo bare <<Reidar nær kvalt - sendt til sykehus>> "Herregud", tenkte jeg. "Nå har noen prøvd å ta livet av han" Så viste det seg at det bare var en pølse :!: Holdt på å le meg meg i hjel da fortalte den historien :!: Han sa han skulle spise den fort, så han svelget likegjerne hel :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror jeg har funnet årsaken til Reidars oppførsel: ...Blant annet ble han sendt til pumping i en alder av fem år etter å ha drukket sin fars whisky... http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article383574.ece Ahahhahahahaha Er det mulig? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Spent på hva resultatet blir i morgen, om Stine og Anders biter på juginga til de psyke. At voksne mennesker driver med slikt, blir flau jeg... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 De er vel desperate etter å få huset Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Tenker de ikke på hvor forferdelig mongo det må se ut for oss som ser på..haha!! Endret 4. mai 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tenker de ikke på hvor forferdelig mongo det må se ut for oss som ser på..haha!! De tenkte nok ikke på det når innspillingen foregikk Men tenker de angrer nå som folkets reaksjon kommer. Jeg skal forsåvidt være enig i at denne serien hadde vært ingenting og gørr kjedelig uten Reidar. Men håper virkelig ikke han vinner likevel. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg synes det suger unevnelige mengder balle. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg synes det suger unevnelige mengder balle. Det må jeg si var en god og frisk kommentar Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe, fin kommentar ja. Jaja, snart er det Fagerstrand! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det er helligdag.. Er det fagerstrand i dag? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg synes det suger unevnelige mengder balle. Det må jeg si var en god og frisk kommentar Jepp! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fagerstrand er rundt klokken 2200 i dag! Er noe fotballdritt først Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Fagerstrand er rundt klokken 2200 i dag! Er noe fotballdritt først Fotball blir f*** meg alltid prioritert før andre programmer, særlig hvis det er en såkalt "viktig" kamp. Fotball er jo gørr kjedelig... noen folk som løper etter en lærball et par timer, hvor gøy er det? Fargerstrand über alles!!!! Endret 5. mai 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg synes det er ganske morsomt med han reidar. "Nå skuffer du meg!" Mange i nord-trøndelag i nærøy kaller han for "psycho" Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 BAH! Her hadde jeg planlagt å kose meg med dagens Reidar også er det fotballkamp istedenfor! Trippel-HMPF! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) En ting er sikkert i hvertfall, makan til folk som er med Dette topper alt av realty serier, i hvertfall med tanke på alianser, jeg mener at de t.o.m har utviklet tegnespråk er jo veldig imponerende. Har kun sett 2 eller 3 episoder og hver gang skulle Edel og Kurt (de litt eldere) ikke sikker på om det er riktigenavn, men i hvertfall så skulle de ut hver gang, men det ble ikke de alikevel. Håper mange av de som er med ikke har barn, for de kan umulig være noen gode forbilder. edit: Rettet Eva til Edel, altså Edel og Kurt, og jeg ser at de er jaggu med enda Lurer på om alianse greiene ikke har funkert helt som det skulle jeg Synes Edel og Kurt skal vinne jeg Endret 5. mai 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Reidar har barn han Stakkars unger. Ikke det at jeg sier jeg vet hvordan han er ellers, kan jo hende han er helt normal for alt jeg vet, men ungene hans kan jo risikere å bli mobba på grunn av måten han har framstått på tv. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Håper får GUDS SKYLD at ikke Reidar og...........(vet ikke hva dama heter) vinner Da kommer jeg til å stå sånn i mange uker. Edit: Ser på hva f**** dem driver på med nå, det derre båndoppdager greine FY F***** Edit: Likte hvordan planen dems kom frem i utstemningen Bare synd at det ikke var Reidar og dama som føyk ut Endret 5. mai 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Så pinlig det var å se på avstemningen.. Voksne folk som oppfører seg slik... Flaut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå