Gå til innhold

Hva syns du om fagerstrand?


Anbefalte innlegg

Reidar er en idiot. Og det verste er at han ser ut til å kunne komme seg helt til finalen.

Men jeg ser at det er seerne som bestemmer hvem som vinner. Seerne stemmer fram vinneren i finalen. I såfall så kan jeg ikke skjønne at Reidar har mulighet til å vinne. Så lenge vi ikke stemmer på han, så vinner han ikke. Tror ikke det norske folk kommer til å gi han flertall i en eventuell finale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reidar er en idiot. Og det verste er at han ser ut til å kunne komme seg helt til finalen.

Men jeg ser at det er seerne som bestemmer hvem som vinner. Seerne stemmer fram vinneren i finalen. I såfall så kan jeg ikke skjønne at Reidar har mulighet til å vinne. Så lenge vi ikke stemmer på han, så vinner han ikke. Tror ikke det norske folk kommer til å gi han flertall i en eventuell finale.

Håper det er slik, hvis Reidar vinner :thumbdown: henger jeg meg selv(etter å ha brent ned huset selvsagt)

 

Edit: Han er den morsomste på Fagerstrand, men en verdig vinner er han ikke

Endret av PC Bjørnen
Lenke til kommentar

:!:

 

Uansett sånn som situasjonen er nå blir det vel temmelig sikkert Kurt&Edel og Stine&Anders i finalen? For: dobbelstemmen til Stine&Anders + Kurt&Edel (som garantert ikke har glemt hva rediar&co har gjort) stemmer først ut Reidar m/frue. Og da er det 3 igjen. Om de kjører utstemmning da også vites ikke, men om det skjer, vil jeg nesten tørre påstå at Fattaneh m/husbond står for tur - og voila: lys&varme-gjengen er ute for alltid =)

Lenke til kommentar
Tror jeg har funnet årsaken til Reidars oppførsel:

 

...Blant annet ble han sendt til pumping i en alder av fem år etter å ha drukket sin fars whisky...

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article383574.ece

Jeg tenkte det samme når jeg leste den artikkelen. Heftig :!:

Før jeg gikk inn på selve artikkelen, så sto det jo bare

<<Reidar nær kvalt - sendt til sykehus>>

"Herregud", tenkte jeg. "Nå har noen prøvd å ta livet av han" :ohmy:

Så viste det seg at det bare var en pølse :roll:

 

Jeg leste forresten et sted at de som ville gå til sak mot ham, nå sannsynligvis ikke kom til å gjøre det likevel, fordi advokaten deres mente de ikke hadde noen god sak mot ham eller noe sånt.

Skjønner ikke det. :dontgetit: Alt det han driver med i den serien, avlytting, forfalskning av lydopptak o.l., er jo brudd på norsk lov. Han bør jo straffes.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Reidar er en idiot. Og det verste er at han ser ut til å kunne komme seg helt til finalen.

Men jeg ser at det er seerne som bestemmer hvem som vinner. Seerne stemmer fram vinneren i finalen. I såfall så kan jeg ikke skjønne at Reidar har mulighet til å vinne. Så lenge vi ikke stemmer på han, så vinner han ikke. Tror ikke det norske folk kommer til å gi han flertall i en eventuell finale.

Problemet er at mest sannsynlig vil det andre paret i finalen være Fattaneh og Jon Håvard. Dermed blir det ikke en verdig vinner, uansett hva vi stemmer :(

Lenke til kommentar
Hva er definisjonen på en verdig vinner da?

En som ikke har jukset grovt, og at personen har vært med å jobbe bra.

Men på en annen siden; ville det blitt særlig morsomt å se på? Da kan man bare stikke bortom en byggeplass og se fagfolk jobbe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...