Gå til innhold

Hva syns du om fagerstrand?


Anbefalte innlegg

Jeg håper virkelig ikke Reidar og May-Britt vinner det huset. De burde ha vært diskvalifisert for lenge siden. Det samme gjelder Jon Håvard og Fattaneh. Det er greit at det er et spill, men de bryter kontrakter og driver med avlytting. TV2 burde ha foretatt seg noe for lenge siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var jo en konkurranse, og det er bare ett par som kan vinne.

 

Å gå til søksmål for at man ikke vinner en konkurrase blir bare for dumt.

Om de syns det var så forferdelig der kunne de jo bare ha trukket seg.

 

Reidar. :thumbup:

Jeg er litt uenig med deg der. De går ikke til søksmål kun fordi de røk ut, men også fordi Reidar & Co gjennomførte spillet på den måten de gjorde. De har brutt norske normer og regler, noe som ikke burde gå upåaktet hen. Håper og tror at de som går til søksmål har gode sjanser til å komme godt ut av det.

Lenke til kommentar

Så dere dagens episode?? :!: Den GENIAL!!!!!! Førs klager Reidar og John Håvard som faen på at de skulle liste! Og når det ble tatt opp og de fikk listekurs, klager de på det også!! Da likte de plutselig å liste.. :shrug: Det verste var at det Fattina som ble først sint på at det ble klaget på jobben til Reidar og John Håvard!

 

Neste episode kommer til å blinst like genial! Når de skal redigere diktafonopptakene tenkte jeg på... :!: :p

Lenke til kommentar

så det i dag ja..

 

liker mindre og mindre reidar. Helt greit om de blir med videre, kanskje til og med greit at de vinner huset. men jeg håper seriøst at hele hans karriere går rett i dass. håper han aldri får jobbe igjen og kan sitte i det fine huset sitt og råtne. håper naboene som bor i nærheten fryser dem ut slik at de ikke får noen venner.

 

videre håper jeg at når de skal selge huset en gang vil ikke noen ha et hus som er bygget på løgner og manipulasjon av mennesker!

 

måtte bare få det ut.. sikkert mer jeg håper på også! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...