Gå til innhold

Hva syns du om fagerstrand?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg HATER Reidar. Treffer jeg ham i real-life, ville jeg hatt store problemer med å unngå å gjøre noe mot ham. Sånne som ham gjør at jeg føler et intenst hat. Et hat som er så alvorlig at jeg tenker på å drepe (Jeg kommer ikke til å gjøre det, men dere skjønner hva jeg mener).

 

Reidar: Vær så snill og si at alt er skuespill...

Jeg har faktisk hatt Reidar som fektelærer(for omtrent et år siden)

Og jeg må si han er en morsom type :p

 

Men jeg tror ikke det er skuespill, kan forestille meg at han ville oppføre seg slik som det ja :p

 

Synes faktisk bare det han holder på med på TV er morsomt jeg :p

 

BTW, noen nevnte at han var med i en serie kalt "Parodis" og jeg kan si at det er sant, jeg har sett serien(den er relativt dårlig) Reidar er i tillegg med som programleder(er ikke helt sikker på dette) på TV vest om morgenen i helgene :yes:

Lenke til kommentar
IMO er det tragisk å kunne "hate" noen utifra det man ser på en TV-serie.

 

Uansett, tenke at jeg kunne nevne at Reidar kommer på God Kveld Norge nå i kveld. Ser det ikke vanligvis av prinsipp, men får gjøre et unntak nå.

Måten Reiadar blir framstilt på TV får meg til å "hate" han. Du kan ikke kalle med tragisk for det. Jeg kjenner han kanskje ikke IRL, men det er heller ikke nødvendig. Man kan, utifra det man ser på TV, si at han er en manipulerende, sippete, syk og sleip fyr. Hvis han vinner håper jeg de tar han i retten. Blant annet fatter jeg ikke at TV2 ikke brøt inn når han begynte med avlytting og når han tok penger fra felleskassa for å kjøpe den inn.

Lenke til kommentar
:!:

 

Reidar Helliesen _HAR_ spilt i en parodi reality kalt Parodis på TvVest og er skuespiller. At han i denne parodi serien spilte samme pyse/pingle rolle som i Fagerstrand gjør det vel temmelig klart at mye at det han gjør er skuespill, det samme gjelder fruen hans tenker jeg ;)

Hvorfor skulle han spille denne rollen? De fleste bare hater han ennå mer for det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...