Gå til innhold

Hva syns du om fagerstrand?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes faktisk "Fagerstrand" er et artig og nyskapende konsept. Jeg liker godt idéen bak det hele. Jeg synes det er over middels i underholdning, og jeg blir sjokkert over å se hvordan voksne mennesker oppfører seg når det er snakk om et hus til over 3 millioner. Reidar er den mest manipulerende, skremmende, sykeste og mest sippete mannen jeg noen gang har sett. Jeg må desverre meddele at han mest sannsynlig har en psykisk lidelse av noe slag (dette er ikke tull). Blikket hans, måten han organiserer alliansen "Lys & Varme" og hans atferd er for meg veldig skremmende. Veldig med stor V. Aldri før har jeg sett en så merkelig mann. Når han går til angrep på andre deltakere, ja, da rister det i hele kroppen min (sinne) hvilket jeg faktisk aldri har opplevd ved å se en reality-serie før.

Lenke til kommentar

Ja, det er tragisk når voksne mennesker oppfører seg sånn. Og de sier at ungdommen er umulig? Jeg begynner jammen å lure. Vi som har fulgt med på "Fagerstrand" fra første stund vet at grunnen til all kranglingen er det en person, ene og alene, som har skylden i. Og hans navn er Reidar. Tror mange av dere, nei vent, alle sammen her, ville blitt sjokkert hvis dere så hvordan han skapte slagord, strategier og slikt for sin allianse. Jeg kan gi et eksempel på en ting han gjorde. Reidar og "Lys & Varme" fant ut at de ville avslytte de andre for å finne ut deres "planer" (helt sykt, jeg vet det). Derfor kjøpte de en diktafon som de sydde fast på innsiden av en eller annens jakke og plasserte den i brakka hvor alle spiste og slikt. En annen sak han gjorde var at han spionerte på de andre deltagerne for å finne ut hvem som gikk til hvem om kveldene. Dette gjorde han for å finne ut hvem som var "venner". Reidar brøt også en kontrakt han hadde laget med "Lys & Varme", men når han nå bli konfrontert med det begynner han å grine. Seriøst. En voksen mann får sammenbrudd og begynner å sippe på TV.

Lenke til kommentar
Ja, det er tragisk når voksne mennesker oppfører seg sånn. Og de sier at ungdommen er umulig? Jeg begynner jammen å lure. Vi som har fulgt med på "Fagerstrand" fra første stund vet at grunnen til all kranglingen er det en person, ene og alene, som har skylden i. Og hans navn er Reidar. Tror mange av dere, nei vent, alle sammen her, ville blitt sjokkert hvis dere så hvordan han skapte slagord, strategier og slikt for sin allianse. Jeg kan gi et eksempel på en ting han gjorde. Reidar og "Lys & Varme" fant ut at de ville avslytte de andre for å finne ut deres "planer" (helt sykt, jeg vet det). Derfor kjøpte de en diktafon som de sydde fast på innsiden av en eller annens jakke og plasserte den i brakka hvor alle spiste og slikt. En annen sak han gjorde var at han spionerte på de andre deltagerne for å finne ut hvem som gikk til hvem om kveldene. Dette gjorde han for å finne ut hvem som var "venner". Reidar brøt også en kontrakt han hadde laget med "Lys & Varme", men når han nå bli konfrontert med det begynner han å grine. Seriøst. En voksen mann får sammenbrudd og begynner å sippe på TV.

Er helt enig. Har fått med meg programmet fra starten. Er helt sjokkert hva Reidar er istand til å gjøre :cry:

Lenke til kommentar

Ja, når Reidar ryker ut slutter jeg å se :p

 

Han gjør det jo verdt å se. Så på det i går, lo så jeg skrek nesten.

 

Men han kan jo aldri forklare hvorfor han skriker, kan ikke si hvem som har sviktet han og løyet for ham osv osv. Egentlig er han er jævlig idiot.

 

 

 

 

Edit: Ja, og i går når han tok frem at han hadde jobbet 1 hel time overtid. Hvor mange timer har han sittet på sitt værelse og sutret i arbeidstiden... Forbanna nisse :p

 

Jeg lar meg visst provosere litt.

Endret av Apoc_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...