Jome Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Mitt Utkast til ny PC. Et par ting jeg lurer på.. * Er prisforskjellen mellom 3200 Winchester og 3500 Winchester verd de 700 kronene i forskjell, og hva har differansen på 400 i FSB å si for ytelsen ? * Er Maxtor DiamondMax 10 300 GB S-ATA en god S-ATA disk, eller fins det bedre alternativer med like god plass, som ikke er så mye dyrere ?? * Gir Sapphire Radeon X800 XL mye for pengene, eller er det bedre kort i samme prisklasse.. ? * Er det noe i oppsettet mitt som ikke passer sammen, eller noen som har dårlige erfaringer med noe ?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg bruker en 3500 Winchester og er kjempefornøyd. Jeg vil anbefale deg å kjøpe den. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hovedkortet du har valgt der støtter SLI, det gjør ikke skjermkort fra ATI. Kanskje du kan velge et skjermkort som støtter SLI, eller et hovedkort som ikke har SLI funksjon. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 AMD 64 3200+ s939 DFI Lanparty NF4 Ultra OCZ Platinium Rev.2 X800XL Seagate 250 GB S-ATA Lenke til kommentar
bardoo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 og hva har differansen på 400 i FSB å si for ytelsen ? Hva mener du med dette? Kjører de to CPUene på forskjellig bus hastighet? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hovedkortet du har valgt der støtter SLI, det gjør ikke skjermkort fra ATI.Kanskje du kan velge et skjermkort som støtter SLI, eller et hovedkort som ikke har SLI funksjon. Men går det likevel an å bruke et non-SLI ATI kort i hovedkortet.. ?? Er det andre hovedkort som passer bedre med et ATI X800 kort.. ? Hva mener du med dette? Kjører de to CPUene på forskjellig bus hastighet? Ja, 3200+ kjører på 400 MHz FSB, mens 3500+ kjører på 800 MHz FSB.. I hvertfall i følge prisguiden.. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 En aldri så liten bump.. Går det an å bruke non-SLI kort i et SLI-hovedkort.. ?? Og er det vits i å kjøpe LANboy når man ikke overklokker.. ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå