svamp Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Fiskekaker og fiskeboller er jo godt, det Haggis hørtes litt mer tvilsomt ut. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 så lenge jeg ikke dør av det driter jeg i det Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 så lenge jeg ikke dør av det driter jeg i det Du dør av fiskeboller! Er sikker på det!! Er så vondt at! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Og som dessert, softis med ansjos og ketchup. - D.J. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 så lenge jeg ikke dør av det driter jeg i det Du dør av fiskeboller! Er sikker på det!! Er så vondt at! enig. fiskeboller sux Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Tranmarinert knekkebrød eller fiskepudding med marsipanlokk. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kjøttkaker av 3 måneder gammelt llama-kadaver i gammel melk på en seng av skumgummi med kalde oksetær i gele. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 uten noen festligheter først så sier jeg Baccalao (dog kompisen min digger det?!) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Haggis hørtes litt mer tvilsomt ut. Haggis er kjempegodt Men dette her ser tvilsomt ut: ...det er soppinfiserte maiskorn. Ja, noen selger faen meg dette her. Endret 6. april 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Men dette her ser tvilsomt ut: ...det er soppinfiserte maiskorn. Ja, noen selger faen meg dette her. Det der så bare helt j**lig ut Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 utgått muggenost med ketchup høres ikkeno godt ut Når vet man egentlig at en muggost er utgått/muggen? Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Jarlsberg er digg da! Det er det de har på grandisen! Men synnøve finden derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå