mr.Lunarion Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 De så kjempegode ut! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Yoghurt og krydder. Og ja jeg har smakt det. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Frityrstekte apehjerner. Jeg tror faktisk det er en rett nede i Albania. Husker å ha sett det en gang jeg var der. Men uansett, Vossakorv slår alt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Fjernet bilde, da det var alt for upassende. Endret 5. april 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er Vossakorv så gale? Haggis er et mye mer tvilsomt prosjekt, spør du meg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Er Vossakorv så gale? Haggis er et mye mer tvilsomt prosjekt, spør du meg. Så sant så sant.. Endret 4. april 2005 av fargoth Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er Vossakorv så gale? Haggis er et mye mer tvilsomt prosjekt, spør du meg. Jah, smak og behag vet du. Men ok, jeg kan bli mer radikal. Jeg har hørt Griseanal faktisk er en rett og....... *gulp - hark* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Å fytte hel**e, dette så ut til å smake graps : Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hva er haggis igjen? En skotsk rett, er det ikke? Blanding av masse innvoller? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tomatsuppe faktisk... æsj. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Min fars penis og min mors råtne hjerne. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Min fars penis og min mors råtne hjerne. Usmakelig... Noe sånt kunne jeg ha sagt i barnehagen, kanskje :s Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Lukten av kokt torsk får meg nesten til å brekke meg, er vel værste genuine matrett jeg kan tenke meg, ikke medregnet de mest ekstreme eksotiske tinga. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Min fars penis og min mors råtne hjerne. Usmakelig... Noe sånt kunne jeg ha sagt i barnehagen, kanskje :s Det er den verste matretten jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hva er haggis igjen? En skotsk rett, er det ikke? Blanding av masse innvoller? Er forskjellige oppskrifter på haggis, og jeg har smakt flere, det er utrolig nok ganske godt. Cluet er å ikke tenke på hva man spiser 1 sauemage saue -hjerte, -lever, -pusterør og -lunger nyrefett (samme fettet som det lages talglys av yum ) løk havregryn salt, pepper og annet krydder man kverner og kutter opp leveren osv, koker det, legger sauemagen i vann i et døgn i forveien. så fyller man sauemagen med "stuffingen", syr igjen og koker den i en til to timer avhengig av størrelse. Grease me up woman, i'm having haggis, tatties and neeps tonite! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Grease me up woman, i'm having haggis, tatties and neeps tonite! :!: Den retten må prøves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå