mr.Lunarion Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Her kan man skrive hva som kan være det mest grufulle måltidet man kan tenke seg. Så sett i gang, bruk fantasien og finn på retter jeg kan starte med Løkpai med bananskiver Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Makrell i tomat på peanøttsmør med løkskiver nederst på en brødskrive. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Leverpostei dynget med Nugatti, majones, sennep, sild og krabbejuice. Endret 4. april 2005 av superseven Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Blodpølse med brun saus Endret 4. april 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 utgått muggenost med ketchup høres ikkeno godt ut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Menneskekadaver, lett fritert i frityrolje som har stått ute i 12 år. Krydret med tørket kamelbæsj og hestehover som er most til et fint pulver. Det tror jeg ville smakt vondt, men så er jeg ganske kresen. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 har faktisk spist brødskive med et tykt lag smør, peanøttsmør og nugatti. Det ble oversøtt og jeg ble kvalm. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kreative Fredrik Har på treningssamling opplevd de rareste ting, blant annet folk som spiser merkelig: -Mr.Lee-nuddelpakke med nugatti -Salami, servelat, leverpostei og majones lagvis på skive Andre ting: -Spaghetti med vaniljesaus.. (var faktisk en matrett vi kanskje skulle lage på skolen for mange år siden, ble heldigvis ikke noe av) Ellers syns jeg ikke det høres noe godt ut med rødbeter og leverpostei.. Men det er nok bare meg, for vet at det er mange som liker det. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hmm... Er vel enkelt og greit lutefisk det. Smaker svette. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Frityrstekte apehjerner. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Pultost!!! Det er det værste jeg har vært borti! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Antakelig to tørre brødskiver med kjøttdeig, nugatti, eddik og pultost imellom. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Alt som inneholder svisker... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Disse: Endret 4. april 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå