Jørgen Sørheim Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Her er kanten jeg snakket om. Dropsesken er ca. halvannen cm tykk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Sokkelen sett fra siden. Det er betydelige skjevheter det er snakk om. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 lenger oppe på "avstands stykket" mellom fot og skjerm(blir vel egentlig fot), har du overhodet ingen justeringsmuligheter der? jeg har det på min L1915s, og det er rart om du ikke skulle ha det på en nyere modell? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Takk for en bra mini-test psilocybe. Jeg fant forresten ut at DVI-versjonen av denne skjermen også har kommet ned i en svært gunstig pris på 2785kr (bare 290kr mer enn den uten DVI) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21194 Hvor nært veggen kan du plassere skjermen? På bildet i prisguiden ser det ut som over 10 cm fra vegg til skjermflaten: Endret 8. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 D-sub-utgaven er plassert lengre frem på sokkel-platen, sånn ca. midt på. Men så er selve foten mye mindre enn den på DVI-versjonen, så skjermflaten kommer sånn ca like langt fra veggen. Et bilde sier mer enn tusen ord.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå