the_boss Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Heisann folkens. Jeg har bare et lite spørsmål som jeg gjerne vil ha svar på.. Er det mulig å kjøle en AMD athlon xp2600+ med bare kjøleribber?? tenker da på ei STOR ribbe. http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt...?dok=246433.htm Dette er den jeg har kikka på. Planen er å sette ei kobberblokk på cpu å lede varmen via den å ut i kjøleribba.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hm.. tror det kan bli litt hett.. regner med du er ute etter en fullstendig passiv løsning uten noe vifter? den kjøleribba må hvertfall stå på utsiden av kabinettet på et vis. visst du underklokker prosessor'n noe så går det sikkert. det beste hadde nok vært visst du bruker en mobil prosessor, da burde det gå fint. Lenke til kommentar
the_boss Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Hva mener du med mobil Prosessor?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hva mener du med mobil Prosessor?? CPUer som finnes i blant annen laptoper. Han viser sikkert til en XP-M modell. Denne har PowerNow! teknologi og lager mindre varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå