Gå til innhold

Erfaringer om Yeong Yang Server-Cube

Anbefalte innlegg

Nå har det seg sånn at jeg sikler litt etter YY sitt kabinett, isteden for et fra Lian Li, det ser jo ut som en veldig god løsning på det meste, med tankt på spesielt kjøling og romslighet. Kanskje noen har noen bilder også?

(Har lest ok.no testen...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hvordan er YY som filserver? Hvor mange HDDs kan man putte inn uten videre modifikasjoner?

Du kan jo se selv her. Ser ut som det er plass til 10 stykker nedover på den siden.

Men:

Mellom dørene finnes en rekke leds som angir harddiskenes status

Og på overklokking sim test står det:

Totalt finner man nemlig hele 16 LEDs plassert i dette kabinettet.

Så kanskje man kan putte inn 16 stykker da! :)

Lenke til kommentar

Tipper maks vil ligge på rundt 12/14, avhengig av montering :)

Jeg bruker selv to coolermaster bays. De tar 3 5.25" vær, og rommer 4 disker. Praktiske er at de har meget stillegående kjøling.

Totalt i servern min har jeg nå 9 disker, samt 1 dvd-brenner, og da bruker jeg kun 5.25" brønnene. Disklampene er nok men for SCSI/RAID løsninger hvor være disk har en egen lampe.

Lenke til kommentar
Tipper maks vil ligge på rundt 12/14, avhengig av montering :)

Jeg bruker selv to coolermaster bays. De tar 3 5.25" vær, og rommer 4 disker. Praktiske er at de har meget stillegående kjøling.

Totalt i servern min har jeg nå 9 disker, samt 1 dvd-brenner, og da bruker jeg kun 5.25" brønnene. Disklampene er nok men for SCSI/RAID løsninger hvor være disk har en egen lampe.

Jo, kan godt hende at 12-14 er maks, men har kun 1 nå jeg så det holder masse for meg. :p Et par disker til vil nok bli kjøpt inn, men mange TB man kan få inn i en sånn server! 3dfxcool.no som fører kabinettet får det forresten inn i neste uke en gang. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...