perpyro Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har plutselig fått feil med smily i firefox. Som dere ser på det vedlagte bildet blir smile smilyen en tanks. Hva kan årsaken til dette være? Det ser på meg ut som at enkelte avatarer har lurt seg inn i smilyfeltet. Skjert forresten ikke i IE. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 utrolig bra da... :!: kan du bruke den som smilie og? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du har vel en fil som har samme filnavn liggende i cachen til FF... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Du har vel en fil som har samme filnavn liggende i cachen til FF... Dette er jo selvsagt ikke verdens undergang men er det noe jeg kan jeg gjøre med det? utrolig bra da... kan du bruke den som smilie og? Ja jeg kan det men i FF blir det seende ut som tanksen på bildet. Endret 4. april 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du har vel en fil som har samme filnavn liggende i cachen til FF... Dette er jo selvsagt ikke verdens undergang men er det noe jeg kan jeg gjøre med det? Tømme cache... Eller så går det kanskje om du trykker på F5 mens siden med smileys er oppe. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Det var så basic ja. Tusen takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå