dostojevski Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men personlig kjenner jeg ikke så mange som velger å være homofile.... Det er faktisk ikke urimelig å påstå at dette er en ganske krenkende påstand. (Men mulig jeg går fem på en flame-bait her nå. ) Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men personlig kjenner jeg ikke så mange som velger å være homofile.... Det er faktisk ikke urimelig å påstå at dette er en ganske krenkende påstand. (Men mulig jeg går fem på en flame-bait her nå. ) Nei du går ikke på ett flame bait. Jeg beklager att den kommentaren kansje var litt støtende men jeg klarte ikke å dy meg Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Max Mekker frodig og blå med sin store stå, et er alfa den gule han skal pule. "hun får som fortjent" sa bjarne betjent Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Max Mekker frodig og blå med sin store stå, et er alfa den gule han skal pule. "hun får som fortjent" sa bjarne betjent klassiker! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Max Mekker frodig og blå med sin store stå, et er alfa den gule han skal pule. "hun får som fortjent" sa bjarne betjent :!: Lenke til kommentar
havfal Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Homsene er som andre påpekte her eldre enn bruken av ordet "homse" i nåværende betydning i vanlig dagligtale. Eller kanskje Tove Jansson ønsket å spille de etablerte kulturnormer et puss? Vanskelig å si... Teletubbies var også i søkelyset for en tid tilbake. En eller annen erkekonservativ TV-predikat, måtte Herren se i nåde til hans gale sjel, gikk til felts mot denne serien. Han mente nemlig at den var et forsøk på å påvirke barn til å akseptere homifile verdier (å fysj å fy!). Han mente altså at serien bruker en rekke symboler som er vanlig brukt i "homsebevegelsen" (hva i alle dager er det for noe...?), bla. regnbuen og trekanten. Avisen Vårt Land (norsk kristen dagsavis) påpekte litt syrlig at en lilla teletubby med trekant på hodet likegodt kan symbolisere en prest med bakgrunn i KFUK-KFUM i adventstiden... [*] [*] KFUK-KFUM er norges største kristne barne- og ungdomsorganisasjon, det er den norske avdelingen av YMCA/YWCA (Yong Men's/Women's Christian Association). De bruker en trekant som logo. Og i adventstiden brukes lilla/fiolett som liturgisk farge i kirken, bla på prestekjolen. hvis vi banker jan simonsen lenge nok, så ligner han sikkert på cowboy-laila i fylla han og. enkelte mennesker må se verden gjennom et nåløye. btw. er ikke alle i mumidalen litt tvilsomme? en gjenh hvite troll som løper nakne runt, kun tildekket av et og annet hodeplagg.. og så sover de dvale. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 btw. er ikke alle i mumidalen litt tvilsomme? en gjenh hvite troll som løper nakne runt, kun tildekket av et og annet hodeplagg.. og så sover de dvale. OMG TEH NAZIS!!!!111 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Noen som tør å gjette hva mummipappa sniffer heri? Mummipappa + narkotikka = Nudist med flosshatt. Hvis vi ser på ansiktsutrykket hans, ser han ganske rusa ut... Endret 19. april 2005 av superseven Lenke til kommentar
havfal Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Noen som tør å gjette hva mummipappa sniffer heri? Mummipappa + narkotikka = Nudist med flosshatt. Hvis vi ser på ansiktsutrykket hans, ser han ganske rusa ut... HAHA.. og så på forsiden afv en lydbok eller noe sånnt ja mumidalen er sannelig en "arti" gjeng. og så hufsa da... den store skumle tingen som er kald Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Noen som tør å gjette hva mummipappa sniffer heri? Mummipappa + narkotikka = Nudist med flosshatt. Hvis vi ser på ansiktsutrykket hans, ser han ganske rusa ut... hahaha :!: Lenke til kommentar
Strutsen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 I denne filmen lød den siste homofobiske setningen slik: "Og alle homser skrek hurra! og lagde homse-låt." Lurer på hvordan man lager "homselåt"...? Kanskje det kan produseres hetrolåt og homolåt fra en spesiell type fløyte...? Kanskje er det rett og slett noen som har kommet med et lite hyl/rop, og kanskje noen fant ut at det var litt "homsete"? HURRA FOR HOMSELÅT!!! Lenke til kommentar
operaman Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 LMAO!!! Bokstavelig talt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå