bk991 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei, postet tidligere idag her om at jeg ikke fikk på pc'n min. Har nå fått den på og funnet den sannsynlige problemet. Jeg kan kun ha 1 av de 2 HDD mine plugget i samtidig, samme hvilken, men når jeg plugger i begge og setter i strømkabelen så starter pcn opp og før det rekker og komme noe skjermbilde (3sek) så slår den seg av igjen. plugger ut den ene HDD'en og den funker flott igjen. noen med en ide ? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Dårlig strømforsyning? Lenke til kommentar
bk991 Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 tviler på det , har hatt alt fungerende flott til igår da det plutselig kræsjet. Hva er egentlig de mulige grunnene til at dette skjer ? thx Lenke til kommentar
bk991 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Update: testet nå med en annen pc og fikk problemer der også. Pc'n låste seg til " Verifying DMI pool data" vet ikke om dette er noe som kan gi en pekepinn om hva det virkelige problemet er? Skulle veldig gjerne hatt ut noen data av disken. Noen med hjelp til hvordan det kan la seg gjøre ? thx - BK Lenke til kommentar
crom7icc Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 sikker dumt spørsmål men du har satt jumperene riktig i forhold til slave/master? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 visst du setter jumperen på master påm windows harddisken og uten jumper på dei andre kanskje? Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 har samme problemet men jeg bruker sata disker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå