KrisDB Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har noen spørsmål om Nokia 6680. Min gamle SE t610 falt i sjøen, og siden har jeg levd på en urgammel Nokia av ukjent modell. Men nå greier jeg ikke det mer, og vil skaffe meg en Nokia 6680. Jeg vet at det fins få 3G-modeller ennå, og at det kanskje ikke er lurt å skaffe en ennå fordi de sikkert blir bedre etter hvert, men klarer ikke vente mer. Har ringt rundt i noen butikker og spurt etter telefonen, men ingen som har den ennå. Er det noen her som har den? Har sett at det er mulig å bestille den på nettet, men vet ikke om de har den på lager ennå, det står det ikke noe om. Syns jeg husker å ha "sett" en på forumet som har skrivd at han/ho har den. I så fall, lurer jeg på om den er et godt kjøp? Noen som har noen gode eller dårlige erfaringer med telefonen? Noen andre telefoner dere anbefaler i stedet for den? Må være norske menyer, mp3 spiller, minnekort osv. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 -- Mobilen er sendt ut fra Nokia, så den er nok i butikkene innen ikke så lenge. Tror ikke den har kommet i noen butikker i landet enda, så erfaringer tviler jeg på at du får. Uansett er det ikke mye som skiller denne fra 6630, så erfaringene for den kan telle om 6680 og. Hvis du trenger en telefon med videosamtale og symbian er det ikke noe alternativ til 6680, den er den eneste som tilfredstiller disse kravene. Hvis ikke videosamtale er så viktig kan du kjøpe den noe billigere 6630. Ellers kan du vente noen måneder på SE Z800i, som er temmelig lik på det meste, bortsett fra at den ikke har Symbian. Håper dette hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå