Wyldelife Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hey, skal ha en **** musikk prøve på skolen. Det er gitar prøve, jeg vet ikke hvilke sanger jeg skal ha, har noen en bra GITAR lycrics side? Har lett på google men finner ikke noe! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Sletta OT-posting av ein del personer. Har ein ikkje noko å bidra med som hjelper trådstarter med å løye det problemet han har posta så kan ein la være å poste. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvis du kan si litt mer presist om hva du trenger kan jeg og hjelpe deg mer presist. Men denne siden er det mye på: www.guitartabs.cc Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hey, skal ha en **** musikk prøve på skolen. Det er gitar prøve, jeg vet ikke hvilke sanger jeg skal ha, har noen en bra GITAR lycrics side?Har lett på google men finner ikke noe! Hvis jeg forstår deg riktig, så skal du ha en slags gitarprøve. Betyr ikke det at du skal spille gitar? Du trenger vel ikke tekster til det? Du finner jo akkorder og tabulatur på nettet til veldig mange kjente låter, hvis det er det du leter etter, på for eks. guitaretab.com. Sangtekster florerer det også av på nettet, eks. lyrics.astraweb.com. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvor erfaren er du og hvor lang tid har du på deg til å øve? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 http://www.harmony-central.com/Guitar/tab.html (evt. http://www.olga.net/) Her finner du det meste! Noen konkret låt har eg ikkje siden du ikkje sier noe om hvilket nivå du er på. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 www.darklyrics.com har det meste innen metal. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Prøv og last ned GuitarPro 4, kjempeprogram. Så finner du tabs til det på www.mysongbook.com Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Prøv og last ned GuitarPro 4, kjempeprogram.Så finner du tabs til det på www.mysongbook.com Hva slags program er det? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Tablaturprogram. Hva gjør det? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du må nesten prøve det. Det er fint å lage tabs sjøl i, og i tillegg til å kunne lese av tablaturet, så speler den det av for deg. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det viser tabulatur mens du kan spille av sangen. Så har du et fretboard du kan se etter også. Veldig bra. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Også er den mye mer oversiktlig enn notepad-tabsene du finner på nettet. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 www.Mxtabs.net Den er sinnsykt bra synes jeg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 jeg spillte nirvana - polly på en sånn prøve i niende klasse eller noe sånn. kan ikke synge og jeg fikk en sterk femmer . Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ah...Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå