tha_man Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har problemer med NEC 3520A (DVD-RW). Har vært inne på "Enhetsbehandling" i Windows og der er det et rødt kryss over NEC 3520A. Har klikket inn på "Egenskaper" og der står det : Enheten er deaktivert. (Kode 22) og jeg har prøvd å aktivere den men da kommer det opp at Windows kan ikke aktivere denne enheten. Hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Avinstaller brenneren, og restart maskina. Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Drivere til brenner? Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hvor finner jeg disse driverne til Nec'en min? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Gå på websiden til produsenten. Hvis du ikke finner det der, så ... patch maskinen, last inn siste versjon av brannmur, antivirus og anti-spyware-oppdateringer og .... så går du på Google og søker etter "navn på brenner" + drivers. Du vil muligens komme inn på et par kjipe warez-siter, greit å sikre maskinen før du kaster deg ut i det ukjente. Google er din venn. Kirikiri Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Drivr til brenner? :!: ja, nå har jeg hørt det og. Gjør som jeg sa så skal det funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå