Sono Juventino Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei, ja nå skal jeg også prøve meg i css. Har prøvd meg litt, men får det ikke helt til. Har prøvd helt superenkle ting som å posisjonere ting, men får det ikke til. Kan noen si meg hva jeg gjør galt? Index.php divs.css skjønner egentlig ikke noen ting. Blir vell egentlig det samme om jeg fjærner alt som har med css å gjøre på siden. Håper på svar. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Litt enklere hvis du forklarer litt bedre hva som er problemet Fant noe i css-filen din: Sitat .conatainer { float: left; color: green; text-align: center; } Mens det i HTML-dokumentet står <div class="container">Test</div>. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Problemet mitt er at jeg ikke får til å posisjonere ting. Prøver å få diven og h1 til å flytte seg til midten av siden, men selv så enkle ting får jeg ikke til. Har alltid trodd man skal gjøre det på denne måten: [index.php] Includere stylesheets. ------------------------ <div class="container">innhold</div> <h1 class="h1"> <ul class="menu_1"></ul> <ul class="menu_2"></ul> <ul class="menu_3"></ul> </h1> <---------------------------------> [divs.css] .container } float: left; color: green; text-align: center; align:center; } osv, men det funker ikke. Kan noen fortelle meg hva jeg gjør feil. hvet det er dårlig forklart, men, men. Endret 4. april 2005 av ett Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) edit: hmm... jeg misforsto forrige innlegg... trodde du brukte php for å includere stilsettet siden du skrev inkludere med c Endret 5. april 2005 av Melfacion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå