runel Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Finnes det noen oversikt over sentraler som er utbygd for xDSL? Gjerne for Bluecom og NGT også... Lenke til kommentar
Jan-Banan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Finnes en på Jara.no som viser alt Telenor Networks har bygget ut.. Om det finnes noe tilsvarende fra bluecom og NGT/Firstmile aner jeg ikke, men hadde jo vært spennende å se Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Husk også at det kan finnes lokale leverenadører som kan tilby til bedre priser. La akkurat merke til at Haugaland Kraft muligens skal bygge innover der eg bor, og da snakker vi 10Mbit inkl. telefon og tv for under tusingen (tror det var noe slikt), og DET vil jeg si er bedre enn ADSL2+. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ingen flere? Det er ytters få som legger ut slike lister, NGT og Catch/BC gir ikke ut noe slik info. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 der telenor kan lever kan nexgentel tiscali og bluecom lever i tillegg men det enkleste er å sjekke siden til bluecom \ nexgentel om du kan få høyere hastighet en 2024\256 da har dem egen sentral i området. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 der telenor kan lever kan nexgentel tiscali og bluecom lever i tillegg men det enkleste er å sjekke siden til bluecom \ nexgentel om du kan få høyere hastighet en 2024\256 da har dem egen sentral i området. Bluecom leverer ikke alle stedet som TN har bygget ut, ei heller NGT med mindre de har endret de siste dagene, Tiscali er jo et underbruk av Telenor så de kan nok. Det blir allt for dyrt og ha en eller to kunder på en microsentral for de ISP-ene som ikke kan konvertere en haug med oppringte kunder. Mange av de sentralene som nå bygges ut er svært små, kanskje totalt en 80-90 ADSL-linjer hvorav TN kanskje tar 70 av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå