Yuri Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hvilken type RAM bruker denne maskinen da jeg skal bestille dette utenom DELL grunnet deres skyhøye priser på minne? Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 gjøk! Parity eller Non-parity? Gi meg en komplett.no link f.eks. Hvis du søker etter produkt DDR SO-DIMM får du et par alternativer. Lenke til kommentar
lerun Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei, jeg kjøpte crucial 256mb So-DIMM DDR PC2100 200pins ram fra mamoz.no. Der betalte jeg 708 kroner for brikken. Dette er noe billigere en den standard kingston brikken dell selger. Tror brikken var non-parity. Jepp..det var den Lerun Lenke til kommentar
jangaare Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 trenger 512mb til samme maskin, kunne ikke finne den samme typen som nevnt hos mamoz. Kan noen gi meg tips om hvor jeg kan finne rimelig ram som passer dell 8200? Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Det er den saken som diskuteres. Jeg finner heller ikke 512MB brikken andre steder enn hos DELL. Lenke til kommentar
lerun Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Ser ut som om det bare er Kingston som foreløpig produserer 512Mb brikker og da må man ut med full pris. Man kan prøve å kontakte et firma som selger kingston minne i norge og prute litt. Men en ting er sikkert dette blir ikke billig. Kingston er og forblir rådyrt. Lerun Lenke til kommentar
xstian Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Redigert. Må lære meg å lese tråden bedre... :smile: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: xstian på 2002-07-05 08:27 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: xstian på 2002-07-05 08:28 ] Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Lerun: det er to valg å velge mellom på komplett: det du valgte og en som er Parity. Hva burde jeg velge? Jeg fikk dette svaret fra dell: "Hei, vi bruker kun original minne fra Kingston, Så Parity!" Lenke til kommentar
lerun Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Hei, Den modulen jeg puttet i var non-parety med CL2.5 Fungerer perfekt det.... LErun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå