Sigga Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Hvordan overtaler mor til å få lov å dra på lan?:\ Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 la nå cola nørdene drikke colaen sin i fred....så lar de min fanta være.... noen som har skjønt det fanta er best på lan. ikke den jævla colan. fanta er mye mer frisk og god og ja sier ikke mer Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Fanta er best på lan fordi den smaker ikke piss når den er lunka. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Fanta er best på lan fordi den smaker ikke piss når den er lunka. Og derfor tar man med seg kjøleskap på LAN Kjøleskapet mitt på TG Lenke til kommentar
sigz Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 noen som har skjønt det fanta er best på lan. ikke den jævla colan. fanta er mye mer frisk og god og ja sier ikke mer Ja helt enig! Fanta er så uutrolig mye bedre en Cola! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 hehe is-te er best på LAN da blir du så full(nei gji det til jentene som kommer på besøk ) Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 hehe zefler eg køddet Lenke til kommentar
killer_eivind Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Hvis dere skal ha LAN spør far! Jeg hadde LAN uten å spør hehe..... men det gikk greit fordi moren min var borte Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Kanskje han har fått lov av far men ikkje mor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå