brd Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 skal ha LAN noen tips om korleis du overtaler mor? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bare si at det er sosialt at det er gøy å at dere kan prøve å hålle dere lavmelt (vis du skal ha det i huset ditt da) Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 si at dere skal holde dere stille at det ikke blir bråk, og si at du har forberedt tingene ordentlig, og ikke si at du inviterer 4 og du har invitert 8. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Et lite tips, ikke dra inn 1 meter høyttalere før hun har sagt ja Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Skal det være hjemme og hvor mange skal det være da? Bare vær ærlig og argumentèr! Skriv gjerne en liste med gode argumenter.. Funka ihvertfall for meg.. Hadde 4x LAN på nyttårsaften og greier! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Skal det være hjemme vil det også hjelpe at mor kjenner de som kommer. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 En regel om at det kun blir brukt headsett kan være lurt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ja, der sa du noe viktig ikkeno! Trådstarter: Si ifra når du har klart å overtale moren din da! Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 jaja men har klared å overtale mor mangen ganger å resie på lan ,Må barre vente til den rette anledingen(feks:når ho er kjempe gla eller at eg gjere masse arbeid ) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg holdt mitt første denne helgen. Hadde seks pc'er oppe. Og rundt åtte stykker og det gikk kankende fint det. Untatt at jeg er jævla lei spill akkurat nå. Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 YES fekk lov om 3 veker takk for tips Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Deilig å være kvitt sånne rare ting som mødre. De kaster alltid mamma-voodoen på deg hvis du sier/spør om noe som ( i deres hode) er noe som er helt utelukket i utgangspunktet. Nei, deilig å være over 20 og bor for seg selv da gitt. Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 enig LioKaiser.... eg har fri neste uke... då ska eg å ein kamerat spille som faen... Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Si til nørdene at de ikke skal drikke så jævlig mye cola eller battery Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 la nå cola nørdene drikke colaen sin i fred.... så lar de min fanta være.... Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 hehe is-te er best på LAN da blir du så full(nei gji det til jentene som kommer på besøk ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du : Kan jeg ha LAN? Mor : Nei Du : Kan jeg ha LAN? Mor : Nei Du : Kan jeg ha LAN? Mor : Nei Du : Kan jeg ha LAN? Mor : Nei Du : Kan jeg ha LAN? Mor : Nei Du : Kan jeg ha LAN? Mor : Nei Du : Kan jeg ha LAN? Mor : Nei Du : Kan jeg ha LAN? Mor : Ok da... Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Tror Lindquist sin skulle funke temmelig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå