RostamX Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Kjøpte følgende komponenter og har ikke peiling på dem!!!! kan noen hjelpe meg? Pentium 4 Northwood 2.2GHz 400 512Mb Corsair pc 3200 Abit it7-max Jeg får ikke fsb opp i mer enn 123MHz med 1.7 volt!!!!!(og ennå nå er den ikke stabil) Det er i hvertvall ikke minne som stopper meg corsair 3200@cl 2 Hovedkortet er heller ikke så værst ifølge tester... Jeg bruker articsilver 3 og thermaltake volkano 7+ som har 48cfm og støyer noe helt for jævelig.... Kankje et annet hovedkort eller Amd xp 2100+ med et abit abit kx7-333 hovedkort som på http://www.3dgameman.com ble kjørt med 210fsb STABILT!!! med ocz 3200 ram... Kom med tips gutter (og jenter) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Alle kan være uheldig. Og litt mer "Normal" topic ville vært fint Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg vet ikke så mye om P4, men det er noen på Overklokking.no på undernet som vet.. kom innom. prøv å snakk med X-Treme hvis han er online :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 det der er ein av dei 'verste' northwoodane å overklokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå