Bull_Dogg Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har akkurat tatt ut CPUen for å se som jeg fikk start på en annen PC, men nå får jeg ikke start på den som CPUen sto i orginalt. hva kan være galt og hvorfor får jeg ikke start? jeg får ingen pip eller noen som helst lyd heller. ikke no skjermbilde eller noen ting. Må ha den pcen til arbeid og skole, all hjelp og tips godtas med stoooor takk!! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Dumt spørsmål: Har du satt den på riktig ? Skjer absolutt ingenting når du trykker på startknappen? Endret 4. april 2005 av Fur Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 dah...selfølgelig er CPUen satt inn riktig. når jeg trykker på knappen starter disken og cpu viften starter, men ikke no mer skjer. Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 prøvd å gjøre det flere ganger, det er det som er så frustrerendes. fikk akkurat start på den med en Duron 1100MHz, men får fortsatt ikke start med XP2200+ CPUen min, som jeg vet skal være i orden. Lenke til kommentar
Sarumann Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei! Vel som du sier selv, den startet opp før du tok utav Cpu'en" og den startet opp med en Duron 1100MHz" Så muligheten før at du har ødelagt den er stor skal heller ikke mye til. du kunne prøvd og måle spenningen eller levere den inn og få visshet i om den virker! Lenke til kommentar
bengh Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 My statisk elektrisitet ute å går om dagen - du bruker vel jordet kabel og håndlenke når du driver å leker med delikate saker som CPU etc ? Ellers kan der være at kjernen har fått en skade under modtering av kjøleren. Du får ta en kikk under lupa ! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kjerenen på min AMD XP 2500+ kunste, så du kan jo se litt rundt kjernen om det er noen plasser det er noe vekke fra kjernen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå